.........jA............

...pa ja sam Kristina....
Idem u 2.komercijalne
Život nemogu zamisliti bez frendova...
Obožavam nogomet..najdraži nogometaši su mi
C.Ronaldo i Kaka
volim slatko
volim nabrijane automobile
najdraži auto mi je McLaren
najdraži motor mi je Y.R1 i R6
uostalom ako vas kaj zanima
slobodno komajte moj blog i pitajte
.....
.....

pjeva:pjevaZA SVE VAS KOJI ČITATE OVAJ MOJ BLOG IMAM JEDNO PITANJE...A TO JE DAL ZNA KO NEKI LINK NA INTERNETU PREKO KOJEG MOGU SKINUTI NOTE ZA SINTIČ...AKO TKO ZNA KOJU ADRESU GDJE TO MOGU NAĆI NEK MI KOPIRA ADRESU U KOMENTAR I BITI ĆU MU JAKO ZAHVALNA....I EVO UNAPRIJED HVALA SVIMA... pjevapjeva


.....-~°~-......tekstovi pjesama....nOvO.....-~°~-......


...pussycat doll....When I grw up...


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (7)
Kolovoz 2008 (9)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (23)
Svibanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by: Blog-Dizajni

Pjesmice i sms poruke


Tužna je noć


Tužna je noć
pala je suza
umire ljepota
sasvim tiho
kao šapat
srce drhti
tražim krivca
pronašla sam put
koji ne vodi nikuda...


Pitam se

u noći tihoj i hladnoj
dok su nam oći snene
šapnem ti tiho na uho
da te volim i pitam se
dal ti voliš mene


Čovjek bez ljubavi

Lako je biti ptica
i nekamo letjeti
lako je biti cvijet
i u zoru procvijetati
ali teško je biti
čovjek bez ljubavi


Boli li te sreća

Sve ulice ovoga grada nose uspomene
na tebe
Sve bore moga lica su sjećanje
na tebe
sve su slike izbljedile
sve su suze isplakane..
Pogled mi luta
tebe traži i seže čak
preko planina
luta i traži molim te
ne kaži,ne laži
boli li te sreća?
Bog mi je svjedok
ljubav je bila,
bila je ljubav,
bila i prošla
Nepozvan si u moj život došao
dodirnuo srce
ostavio me samu sa suzama
proklet bio!
Prokleta bila svaka suza moja i ono tvoje zbogom
jer od tog trenutka ja se borim sa sobom!!
Nedam srcu da zaspi
odlazi
al' Bog nek bude s tobom!!!

Rekao si da me ne želiš više,
Ali ipak dođi i ugasi svijetlo!!

Ti si daljina što me privlači,
čarobnjak što mi razum pomrači,
kad si sa mnom ja sam opčinjena,
od jedne riječi ja sam opijena..

Ležim u krevetu,
Gledam zvijezde….
I mislim…
U jeb..di mi je krov


UPOZORENJE:Noćas će se
Dogoditi zloćin iz strasti

VRIJEME:Oko pola noći

ŽRTVA:Ti

MJESTO:Tvoj krevet

POČINITELJ:nek ostane
Mala tajna do većeras…



Tri su razloga da na k**istetoviraš 100€
1.Uvijek taj novac možeš imat u rukama
2.Ležiš i gledaš kako raste
3.Možeš ga dat ženi da ga troši kolko oče


Zdravo ja sam Vanzemaljac koji
živi u vašem mobitelu…To što
pritišćete to su moja jaja,
sudeći po vašem osmjehu vidim
da vam je ugodno
MOLIM VAS DA PRESTANETE!!


Pusti me, želim ti sreću.
Zaboravi me, ja tebe neću.
Mrzi me, ja ću tebe voljeti.
Vrijeđaj me, ja ću te preboljeti.
Neću plakat jer mrzim suze.
Mrzim i onog tko mi najdražu
osobu uze !!!!

Kap po kap,
padaju kise,
nema poruke
ne javljas se vise
u meni se budi nada
da ces mi
poruku poslati sada,
u poruci da pise
da me neces zaboraviti vise...

Proci ce godine
i vreme ce odneti svoje,
a ti ces zauvek ostati najlepse moje...
a posto godine idu i vreme sve brise,
znaj da te od mene niko ne voli vise!!!

Kad bi netko rasjekao srce moje,
na svakoj kapi krvi pisalo bi ime tvoje!!!!!!

Ako izgubim tebe nek sve izgubim,
nemoram vise nikad da se zaljubim
i sve oci sto se posle tebe jave,
nece biti one prave...

Moja najveca uspomena: dan kad smo se sreli.
Moja najveca tuga: daljina sto nas dijeli.
Moja najveca nada: poruka od tebe.
Moj veliki san: da si pored mene svaki dan.

Ovo je slatka poruka sa slatkim slovima,
sa slatkom namerom u slatkom trenutku,
jedne slatke noci
i moze je dobiti samo slatka osoba kao sto si ti!

Pusti nek traje,
sve dok traje dobro je...
Ja ne tražim ništa,
ne očekujem ništa,
lijepo je i to je sve.

Ne znam ja tajnu lozinku
sto mnogi kazu na rastanku
da im se nova vrata otvore
al ja ostah vjecno slaba na tebe
bez recepta za zaborav.
Ja nisam slabic,
ipak, priznacu da sve dok zivim
tvoja ostat cu nek mi se smiju
nek zale me jednom se zivi,
jednom umire

usnama cu dotaknuti tvoje snene okice,
lagano poput leptirovih krila.
ljubit cu te njezno dok polako
budes odlazila prekrasnom
stazom snova.

v=ecer je prosla,
o=pet ce doci,
l=ijep je zivot,
i=to ce proci,
m=islim da te volim,

t=o nije sve,
e=vo jos jednom volim te

vazno je samo da negdje postojis...
da postojis i da me volis,
vazno je da smo tu ispod istog neba
i da si uz mene kada mi to treba.

vec dugo mi nisi na um pao,
bila sam te u zaborav dala.
al uzalud zadrhti mi srce
kada sam te sa drugom ugledala!
vrati se majmune!!!

vec odavno nada u mom srcu je izcezla
da cu pronaci luku gdje cu se skriti,
usred olujnog mora nadjoh tebe...
tebe luku moju gdje cu vjecno biti!

kad procitas ovu poruku,
ti pomisli na mene,
kako me srce steze!
otkad tebe znam
sve me za tebe veze.
tvoje ime u srcu nosit cu
i dok zivim tebe voljet cu!

kad sam bila mala,
rekli su mi stariji
da su med i mlijeko
dvije nasladje stvari,
a sad kad sam starija
i stekla iskustva
sladja su mi tvoja usta!

kad se gledam u ogledalu
vidim tebe,
kada lutam ulicama
vidim nekog tko lici na tebe,
kad sam s nekim
mislim na tebe,
sad vidis
volim samo tebe.

kad se poklope kazaljke na satu
i kad otkuca ponoc,
ti zatvori oci i stisni ih jace
i sjeti se onog tko zbog tebe place!

kad se probudis jedne divne noci,
ti pogledaj kroz prozor svoj
i preko najljepse zvijezde primi poljubac moj!!!
kad more zavlada kopnom,
kad u pustinji padne snijeg,
kad se ledenjaci otope,
kad usred noci zasja sunce;
ni tad te necu prestati voljeti!

kad noc se spusti i prekrije prozor tvoj,
po nebeskoj pomrcini poljubac saljem svoj,
nek poljubac stigne gdje ne mogu ja
i tiho ti sapne: mislim na tebe malena

kad nocu nebo gledas
ti mislis da zvijezde sjaje,
a to se andjeli nebom bude
da tebe gledaju.
iako daleko u gradu tom,
vjecno ti si u srcu mom,
jedino tebi cu poruke slati,
jer samo za tobom srce mi pati.


ima 7 svjetskih cuda,
6 kontinenata,
5 krakova zvijezde,
4 lista djeteline,
3 svjetska oceana,
2 oka...
ali samo 1 si ti!

iz ociju suze kaplju,
usne tvoje ime sapcu,
a srce boli stoga sto te ludo voli!

izblijedit ce slika,
uvenut ce cvijece,
ali ime tvoje iz mog srca
se izbrisati nikad nece!

ti si vizija mog sna,
duso moja daleka.
oci moje traze te,
usne zovu te dodji
molim te
jer ludo volim te.

ja nisam cvijet po kojem se gazi,
niti sam svjetlo koje se gasi,
ja nisam rob koji te slusa,
ja sam jedna zaljubljena dusa.

jedan savjet - cuvaj se,
jedna molba - ne mijenjaj se,
jedna zelja - ne zaboravi me,
jedna laz - ne volim te,
i jedna istina - strasno mi nedostajes!

jedino ti znas sto mi treba,
tvoj topli osmjeh i ljubavi do neba.
jedino ti mozes to da mi das,
zato te i volim, samo da znas.

jednom se radja,
jednom se dise,
jednom se voli
i nikad vise.

jos uvijek zelim iskrenu plavu dubinu tvojih ociju,
zelim da moja ruka dodirne tvoju,
toplinu tvojih usana na usnama zelim,
zelim da me ljubis i volis do kraja.

kad bih kralj svijeta bio,
on se ne bi zemljom zvao,
tvoje ime bih mu dao.
kad bih svemirom carevao,
svaku zvijezdu,
sve bih tebi darovao.

kad bih ljubav svoju suzama morao dokazati,
ja plakao bih dan i noc,
ali suze svoje nikad isplakao ne bih
jer te volim kao bolesnik svoj posljednji dan.

kad bih opet sreo tebe,
ponovo bih sreo srecu,
jer curu slicnu tebi vise
nikad sresti necu!!!

Veceras cu rano ugasiti svjetlo.
Zatvorit cu oci i osjecati tebe.
Lezat cu tako dugo,
dugo do jutra
i tada shvatiti
da sam opet varao sebe!

Nema stvorenja bez ljubavi,
ni ljubavi bez ljubomore,
ni ljubomore bez varanja,
ni varanja bez razloga.

Mozda zelis da klecim,
mozda zelis da te molim,
mozda zelis da suzama
kazem koliko te volim.

Nista te nisam pitao,
nista te nisam molio,
drugi te ljubio,
a ja te volio.

Ako ti ljudi ljubav ukradu,
ako si sama i srce te boli,
ako ti sve lose krene,
sjeti se tada da ipak imas mene.

Sve je nocas za ljubav stvoreno...
samo su tvoje usne daleko
i zato sklopi svoje oci
jer ja cu andjele moj u tvoje snove doci
i ljubiti te cijele noci!

Ako postoji sjaj,
to je u tvojim ocima.
Ako postoji bol,
to je zivot bez tebe.
Ako postoji radost,
to je svaki susret s tobom.
Ako postoji osoba koju volim,
to si TI!

Moja ljubav za tebe prestat ce
kada slijepi pjesnik uspije nacrtati zvuk
padanja latica ruza na stakleni zid dvorca
koji ne postoji.

Volim te,
zasto bih krio,
sa tvojih usana otrov
bih pio!

Zelim da budes sretna,
da neznas sto su boli,
al` ipak se sjeti mene koji te voli!

Nemogu reci da cu te voljeti vjecno,
jer zivot nije vjecan.
Voljet cu te samo mali dio vjecnosti,
koliko traje moj zivot.

Vani se dogadja zivot,
uzbudjujuci…
Ali ne i za mene jer ti nisi tu…

Pisem pjesmu,
posvecujem je tebi,
slusam pritom dubok glas u sebi,
srce govori rijeci same od sebe,
ja nikoga necu voljeti vise od tebe!

Volio bih da sam suza,
da se izdam u tvojim ocima,
da klizim po tvom licu
i da umrem na tvojim usnama…

Sve ce proci sa ovog svijeta,
proljece i cvijece,
al` ljubav u mom srcu prema tebi
nikad nece.

Neki snovi su lijepi, a neki su prekrasni,
ljudi za njima zude,
a moj najdrazi
i najsladji san upravo cita ovu poruku…

Kad zlatni mjesec ode s vidika,
pred ocima mojim stoji tvoja slika!

Zaustavit nas nece ni ako nas plase,
samo smrt je jaca od ljubavi nase!

--<--<@ --<--<@ --<--<@ --<--<@ --<--<@
ruze za tebe da se sjetis mene!!!

Ljudi vole vino,
djeca vole kino,
mame vole bebe,
a ja volim samo tebe!

Zivot mi je pustinja bez kraja
a ti imas kljuc od raja


Zivot je lijep kad se zivjeti zna,
zato ne mrzi sve sto ti se da.
Zivot je kratak,
a zivis zbog nje,
ne trazi previse
i dobit ces sve.

Zasto da setam snovima
kad se nista dogoditi nece
jer moj je zivot bez ljubavi i srece.
Zasto da nekog volim da mi nada vene
kad ustvari nitko ne voli mene.

Ako je Bog jedino stvorenje
koje ne mora da bude videno
da bi se u njega vjerovalo,
onda si ti jedino bice
koje ne mora da bude prisutno
da bi se da bi se voljelo!!

Ako me ikad zaboravis,
ne zaboravi da zaboravljeni
nikad ne zaboravljaju one
koji su ih zaboravili.

Srce ima svoju moc,
srce srcu mora doc,
a kad srce nade
tad zivjeti je najslade.
Svatko ima srce svoje,
srce znas da si ti srce moje!!

Dodirni me ko meka pahulja,
zagrli me ko njezna kosulja,
izbrisi trag mojih nemira,
umrijet cu bez tebe i tvog dodira.

Godine idu,
a sto nam zivot znaci?
Zajedno bi bili bolji,
jaci, al zivot nisu samo snovi puni zelja,
znaj da u meni do smrti imas prijatelja.

Od tvog osmjeha sunce se skriva,
od tvog dodira vatra se topi,
od tvog pogleda tama
se pretvara u preljepi dan!
Ma sto jos da pricam k
ad mi falis svaki dan.


Vatra, vatra tinja u noci,
a ja sanjam da cu ti doci
jer svatko treba nekog kraj sebe,
a ja trebam upravo tebe.

Ako dodem na nebo prije tebe,
na svaku cu zvijezdu napisati da te volim,
da i andeli znaju koliko te volim.

Sweetie, last night I wanted to write you a letter,
but all i could write was:"noh ss!w ".
it didn't make a sence until I read it upside down...

Na pijesku napisah tvoje ime ali ga obrisa vjetar ludi.
na stablu ga urezah ali ga posjekose zli ljudi.
tad ga urezah u srce svoje gdje ce zauvijek ostati moje!

Cokoladni bombon?...NE...
Zele?...NE...
Cvijetni med?...NE...
Sladoled?...NE...
Secer?NEMA SANSE...
a jebi ga, i dalje ne uspijevam
nace nesto slade od tebe..…

ako je grijeh sto te volim
neka mi se to nikada ne oprosti…

ako je ljubav droga,
onda sam ja najveci narkoman!

ako me ikada budes izgubio,
potrazi me u vrtlogu vremena,
jer sam se vjerojatno tamo izgubila - trazeci tebe!!!

ako me ikada budes napustio...
smijem li onda poci sa tobom??

ako me ikada budes ostavila
ostavi me na kisi da ne placem sam.

ako me ikada zaboravis,
ne zaboravi da zaboravljeni
nikada ne zaboravljaju one koji su ih zaboravili!

ako me volis,
ne pricaj nikome.
ako me zelis,
ne daj me nikome.
ako me ljubis,
ljubi me njezno.
ako ni jedno od toga nije,
vrati mi srce,
oprosteno ti je!!!!

ako nekog iskreno volis,
nemoj ga zeznut,
znaj da to boli.

ako netko uspije na suncu kockom leda ispisati tvoje ime,
onda cu mu priznati da te voli vise od mene!!!

ako odem u nebo prije tebe,
na svaku zvijezdu cu napisati tvoje ime,
tako ce svi andjeli znati koliko mi znacis...

ako postoji sjaj on je u tvojim ocima,
ako postoji radost to je susret sa tobom,
ako postoji tuga to je zivot bez tebe,
ako je itko voljen to si ti!

ako se ikada pozelis javiti,
javi se, sve je ostalo isto i broj i adresa...
samo mi je ime promijenjeno,
jer otkad si ti otisao iz mog zivota,
moje ime je tuga.




Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Linkovi

Buraz...Kyky
youtube
avril
chad
wentworth miller
youtube
ciara
rihanna
50 cent
rihanna1
shakira
hepsi

Ostali blogovi koje sam posjetila...posjetite ih i vi....puno im komajte...
Torcida huligans
foxxy
goranp-Linkin Park dizajn
Vampire Ivy
kiki0ivona0njihov0svijet
Tenahttp://nenadtv.blog.hr/
zakon Rihanna blog...-->NenoTV..
Moj i Suzanin blog..gdje komercijalisti vladaju..
...Linkin Park...
...život jedne Patricije...
...Karla...
...BEP...
...Andrea..novi blogić...
...Andrea...
...mawa barby...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

četvrtak, 07.08.2008.

Us 5 & Richie

US5 je muška pop gupa iz Njemačke, Engleske i SAD. Bend je nastao 2005. godine na reality showu Big in America na njemačkoj RTL II televiziji. Us5 je postao uspješan u centralnoj Evropi sa svojim prvim albumom Here We Go (hit pjesma Maria). Album su prodali u 2.500.000 primjeraka širom svijeta.

Nakon što je bend nastao u proljeću 2005. godine, izdana je njihova prva pjesma “Maria” kojoj je dodjeljena Gold Record nagrada u SAD-u. “Maria” je bila 1. na top listama u Njemačkoj i veliki hit u mnogim drugim evropskim zemljama. Nakon toga su izdali svoj prvi album Here We Go u oktobru 2005. godine koji je osvojio Gold and Platinum records nagradu u i Austriji. U 2006. je završena turneja u Njemačkoj, Austriji i Švicarskoj, nakon koje su otišli u Veliku Britaniju kako bi promovisali svoj prvi album i pjesmu “Maria” koja je na top 40 zauzela 38. mjesto. U jesen 2006. godine su izdali svoj drugi album, In Control. Tada su se pojavili na sceni istočne Evrope (Poljska, Rusija, Češka Republika), Azije sa velikom promotivnom turnejom u Japanu i Tajlandu. U novembru 2007. godine obilaze ponovo Evropu. U jesen 2007. Us5 je ostao bez jednog člana, Mikela Johnsona kojeg je zamijenio 15-ogodišnji Vincent Thomas.

Članovi benda
Izzy Galleos (rođen 19. septembra 1983. godine u Stocktonu, California, SAD) – u bendu od 2005. godine
Tariq Jay Khan (rođen 31. marta 1982. godine u Londonu, Velika Britanija) – u bendu od 2005. godine
Christopher Richard “Richie” Stringini (rođen 28. novembra 1988. godine u Wheatonu, Illinois, SAD) – u bendu od 2005. godine
Christoph “Chris” Watrin (rođen 7. augusta 1988. godine u Kölnu, Njemačka) – u bendu od 2005. godine
Vincent “Vince” Tomas (rođen 27. augusta 1992. godine u Mansfieldu, Ohio, SAD) – u bendu od 2007. godine

Bivši članovi benda
Michael “Mikel” Johnson (rođen 18. jula 1987. godine u Mainzu, Njemačka) – u bendu od 2005. do 2007. godine

Albumi
Here We Go (2005)
In Control (2006)
Around The World (2008)

DVD
US5 – The History (Us5 – Historija) (2005. god)
Here We Go – Live & Private (Here We Go – Uživo i privatno) (2006)
US5 – Live in Concert (Us5 – Uživo na koncertu) (2006)

Nagrade
2005

Zlato za Maria (Njemačka)
Zlato za Maria (SAD)
Zlato za “Here We Go”
Srebro za “Here We Go”
Zlatni Bravo Otto to "Superband Pop"
Yam! nagrada "Superstar 2005" za Richieja
Nagrada njemačkog radija za "Best Newcomer Male"
ADTV Music-Nagrada za „Maria“
2006

XPress-Nagrada Zlatni pingvin za Najbolji bend
Srebro za „Here We Go“ (Austrija)
Zlato za Us5 – Historiju
Jetix Kida Nagrada za Najbolji bend
Zlatni Bravo Otto "Superband Pop"
2007

Zlato za Here we go u Poljskoj (10.000)
Radio Regenborgen Nagrada Pop grupa godine
Steiger Nagrada "Nachwuchs"
Zlatna Kamera PopInternational Band
Zlatni Otto "Super Band Pop"
Vivalicious Style Nagrada
Kid's Choice Nagrada Najbolji bend
Jetix Kids Nagrada Najbolji bend''
2008

Zlatni Bravo Otto Superband Pop''

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic
.................................................
......................................
.......................
.........
....
..
.
Image and video hosting by TinyPic

......IME I PREZIME:Richie Stringini
DATUM RODJENJA:28.11.1988
VISINA:173cm
BOJA KOSE:Plava
BOJA OCIJU:Plava
ZANIMLJIVOSTI:
Richie na bini stoji od svoje sedme godine zivota...........On je najenergicniji i najzabavniji u US5.............Voli zezati svoje kolege iz benda..............i od nemoguceg ciniti moguce............
Richie je stalno u kontaktu sa svojom obitelji koja mu pruza punu podrsku............a to mu i pomaze da nastavi s US5.
On ima i starijeg brata koji studira.............


MusicPlaylist



| Komentari (26) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.