.........jA............

...pa ja sam Kristina....
Idem u 2.komercijalne
Život nemogu zamisliti bez frendova...
Obožavam nogomet..najdraži nogometaši su mi
C.Ronaldo i Kaka
volim slatko
volim nabrijane automobile
najdraži auto mi je McLaren
najdraži motor mi je Y.R1 i R6
uostalom ako vas kaj zanima
slobodno komajte moj blog i pitajte
.....
.....

pjeva:pjevaZA SVE VAS KOJI ČITATE OVAJ MOJ BLOG IMAM JEDNO PITANJE...A TO JE DAL ZNA KO NEKI LINK NA INTERNETU PREKO KOJEG MOGU SKINUTI NOTE ZA SINTIČ...AKO TKO ZNA KOJU ADRESU GDJE TO MOGU NAĆI NEK MI KOPIRA ADRESU U KOMENTAR I BITI ĆU MU JAKO ZAHVALNA....I EVO UNAPRIJED HVALA SVIMA... pjevapjeva


.....-~°~-......tekstovi pjesama....nOvO.....-~°~-......


...pussycat doll....When I grw up...


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (7)
Kolovoz 2008 (9)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (23)
Svibanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by: Blog-Dizajni

Pjesmice i sms poruke


Tužna je noć


Tužna je noć
pala je suza
umire ljepota
sasvim tiho
kao šapat
srce drhti
tražim krivca
pronašla sam put
koji ne vodi nikuda...


Pitam se

u noći tihoj i hladnoj
dok su nam oći snene
šapnem ti tiho na uho
da te volim i pitam se
dal ti voliš mene


Čovjek bez ljubavi

Lako je biti ptica
i nekamo letjeti
lako je biti cvijet
i u zoru procvijetati
ali teško je biti
čovjek bez ljubavi


Boli li te sreća

Sve ulice ovoga grada nose uspomene
na tebe
Sve bore moga lica su sjećanje
na tebe
sve su slike izbljedile
sve su suze isplakane..
Pogled mi luta
tebe traži i seže čak
preko planina
luta i traži molim te
ne kaži,ne laži
boli li te sreća?
Bog mi je svjedok
ljubav je bila,
bila je ljubav,
bila i prošla
Nepozvan si u moj život došao
dodirnuo srce
ostavio me samu sa suzama
proklet bio!
Prokleta bila svaka suza moja i ono tvoje zbogom
jer od tog trenutka ja se borim sa sobom!!
Nedam srcu da zaspi
odlazi
al' Bog nek bude s tobom!!!

Rekao si da me ne želiš više,
Ali ipak dođi i ugasi svijetlo!!

Ti si daljina što me privlači,
čarobnjak što mi razum pomrači,
kad si sa mnom ja sam opčinjena,
od jedne riječi ja sam opijena..

Ležim u krevetu,
Gledam zvijezde….
I mislim…
U jeb..di mi je krov


UPOZORENJE:Noćas će se
Dogoditi zloćin iz strasti

VRIJEME:Oko pola noći

ŽRTVA:Ti

MJESTO:Tvoj krevet

POČINITELJ:nek ostane
Mala tajna do većeras…



Tri su razloga da na k**istetoviraš 100€
1.Uvijek taj novac možeš imat u rukama
2.Ležiš i gledaš kako raste
3.Možeš ga dat ženi da ga troši kolko oče


Zdravo ja sam Vanzemaljac koji
živi u vašem mobitelu…To što
pritišćete to su moja jaja,
sudeći po vašem osmjehu vidim
da vam je ugodno
MOLIM VAS DA PRESTANETE!!


Pusti me, želim ti sreću.
Zaboravi me, ja tebe neću.
Mrzi me, ja ću tebe voljeti.
Vrijeđaj me, ja ću te preboljeti.
Neću plakat jer mrzim suze.
Mrzim i onog tko mi najdražu
osobu uze !!!!

Kap po kap,
padaju kise,
nema poruke
ne javljas se vise
u meni se budi nada
da ces mi
poruku poslati sada,
u poruci da pise
da me neces zaboraviti vise...

Proci ce godine
i vreme ce odneti svoje,
a ti ces zauvek ostati najlepse moje...
a posto godine idu i vreme sve brise,
znaj da te od mene niko ne voli vise!!!

Kad bi netko rasjekao srce moje,
na svakoj kapi krvi pisalo bi ime tvoje!!!!!!

Ako izgubim tebe nek sve izgubim,
nemoram vise nikad da se zaljubim
i sve oci sto se posle tebe jave,
nece biti one prave...

Moja najveca uspomena: dan kad smo se sreli.
Moja najveca tuga: daljina sto nas dijeli.
Moja najveca nada: poruka od tebe.
Moj veliki san: da si pored mene svaki dan.

Ovo je slatka poruka sa slatkim slovima,
sa slatkom namerom u slatkom trenutku,
jedne slatke noci
i moze je dobiti samo slatka osoba kao sto si ti!

Pusti nek traje,
sve dok traje dobro je...
Ja ne tražim ništa,
ne očekujem ništa,
lijepo je i to je sve.

Ne znam ja tajnu lozinku
sto mnogi kazu na rastanku
da im se nova vrata otvore
al ja ostah vjecno slaba na tebe
bez recepta za zaborav.
Ja nisam slabic,
ipak, priznacu da sve dok zivim
tvoja ostat cu nek mi se smiju
nek zale me jednom se zivi,
jednom umire

usnama cu dotaknuti tvoje snene okice,
lagano poput leptirovih krila.
ljubit cu te njezno dok polako
budes odlazila prekrasnom
stazom snova.

v=ecer je prosla,
o=pet ce doci,
l=ijep je zivot,
i=to ce proci,
m=islim da te volim,

t=o nije sve,
e=vo jos jednom volim te

vazno je samo da negdje postojis...
da postojis i da me volis,
vazno je da smo tu ispod istog neba
i da si uz mene kada mi to treba.

vec dugo mi nisi na um pao,
bila sam te u zaborav dala.
al uzalud zadrhti mi srce
kada sam te sa drugom ugledala!
vrati se majmune!!!

vec odavno nada u mom srcu je izcezla
da cu pronaci luku gdje cu se skriti,
usred olujnog mora nadjoh tebe...
tebe luku moju gdje cu vjecno biti!

kad procitas ovu poruku,
ti pomisli na mene,
kako me srce steze!
otkad tebe znam
sve me za tebe veze.
tvoje ime u srcu nosit cu
i dok zivim tebe voljet cu!

kad sam bila mala,
rekli su mi stariji
da su med i mlijeko
dvije nasladje stvari,
a sad kad sam starija
i stekla iskustva
sladja su mi tvoja usta!

kad se gledam u ogledalu
vidim tebe,
kada lutam ulicama
vidim nekog tko lici na tebe,
kad sam s nekim
mislim na tebe,
sad vidis
volim samo tebe.

kad se poklope kazaljke na satu
i kad otkuca ponoc,
ti zatvori oci i stisni ih jace
i sjeti se onog tko zbog tebe place!

kad se probudis jedne divne noci,
ti pogledaj kroz prozor svoj
i preko najljepse zvijezde primi poljubac moj!!!
kad more zavlada kopnom,
kad u pustinji padne snijeg,
kad se ledenjaci otope,
kad usred noci zasja sunce;
ni tad te necu prestati voljeti!

kad noc se spusti i prekrije prozor tvoj,
po nebeskoj pomrcini poljubac saljem svoj,
nek poljubac stigne gdje ne mogu ja
i tiho ti sapne: mislim na tebe malena

kad nocu nebo gledas
ti mislis da zvijezde sjaje,
a to se andjeli nebom bude
da tebe gledaju.
iako daleko u gradu tom,
vjecno ti si u srcu mom,
jedino tebi cu poruke slati,
jer samo za tobom srce mi pati.


ima 7 svjetskih cuda,
6 kontinenata,
5 krakova zvijezde,
4 lista djeteline,
3 svjetska oceana,
2 oka...
ali samo 1 si ti!

iz ociju suze kaplju,
usne tvoje ime sapcu,
a srce boli stoga sto te ludo voli!

izblijedit ce slika,
uvenut ce cvijece,
ali ime tvoje iz mog srca
se izbrisati nikad nece!

ti si vizija mog sna,
duso moja daleka.
oci moje traze te,
usne zovu te dodji
molim te
jer ludo volim te.

ja nisam cvijet po kojem se gazi,
niti sam svjetlo koje se gasi,
ja nisam rob koji te slusa,
ja sam jedna zaljubljena dusa.

jedan savjet - cuvaj se,
jedna molba - ne mijenjaj se,
jedna zelja - ne zaboravi me,
jedna laz - ne volim te,
i jedna istina - strasno mi nedostajes!

jedino ti znas sto mi treba,
tvoj topli osmjeh i ljubavi do neba.
jedino ti mozes to da mi das,
zato te i volim, samo da znas.

jednom se radja,
jednom se dise,
jednom se voli
i nikad vise.

jos uvijek zelim iskrenu plavu dubinu tvojih ociju,
zelim da moja ruka dodirne tvoju,
toplinu tvojih usana na usnama zelim,
zelim da me ljubis i volis do kraja.

kad bih kralj svijeta bio,
on se ne bi zemljom zvao,
tvoje ime bih mu dao.
kad bih svemirom carevao,
svaku zvijezdu,
sve bih tebi darovao.

kad bih ljubav svoju suzama morao dokazati,
ja plakao bih dan i noc,
ali suze svoje nikad isplakao ne bih
jer te volim kao bolesnik svoj posljednji dan.

kad bih opet sreo tebe,
ponovo bih sreo srecu,
jer curu slicnu tebi vise
nikad sresti necu!!!

Veceras cu rano ugasiti svjetlo.
Zatvorit cu oci i osjecati tebe.
Lezat cu tako dugo,
dugo do jutra
i tada shvatiti
da sam opet varao sebe!

Nema stvorenja bez ljubavi,
ni ljubavi bez ljubomore,
ni ljubomore bez varanja,
ni varanja bez razloga.

Mozda zelis da klecim,
mozda zelis da te molim,
mozda zelis da suzama
kazem koliko te volim.

Nista te nisam pitao,
nista te nisam molio,
drugi te ljubio,
a ja te volio.

Ako ti ljudi ljubav ukradu,
ako si sama i srce te boli,
ako ti sve lose krene,
sjeti se tada da ipak imas mene.

Sve je nocas za ljubav stvoreno...
samo su tvoje usne daleko
i zato sklopi svoje oci
jer ja cu andjele moj u tvoje snove doci
i ljubiti te cijele noci!

Ako postoji sjaj,
to je u tvojim ocima.
Ako postoji bol,
to je zivot bez tebe.
Ako postoji radost,
to je svaki susret s tobom.
Ako postoji osoba koju volim,
to si TI!

Moja ljubav za tebe prestat ce
kada slijepi pjesnik uspije nacrtati zvuk
padanja latica ruza na stakleni zid dvorca
koji ne postoji.

Volim te,
zasto bih krio,
sa tvojih usana otrov
bih pio!

Zelim da budes sretna,
da neznas sto su boli,
al` ipak se sjeti mene koji te voli!

Nemogu reci da cu te voljeti vjecno,
jer zivot nije vjecan.
Voljet cu te samo mali dio vjecnosti,
koliko traje moj zivot.

Vani se dogadja zivot,
uzbudjujuci…
Ali ne i za mene jer ti nisi tu…

Pisem pjesmu,
posvecujem je tebi,
slusam pritom dubok glas u sebi,
srce govori rijeci same od sebe,
ja nikoga necu voljeti vise od tebe!

Volio bih da sam suza,
da se izdam u tvojim ocima,
da klizim po tvom licu
i da umrem na tvojim usnama…

Sve ce proci sa ovog svijeta,
proljece i cvijece,
al` ljubav u mom srcu prema tebi
nikad nece.

Neki snovi su lijepi, a neki su prekrasni,
ljudi za njima zude,
a moj najdrazi
i najsladji san upravo cita ovu poruku…

Kad zlatni mjesec ode s vidika,
pred ocima mojim stoji tvoja slika!

Zaustavit nas nece ni ako nas plase,
samo smrt je jaca od ljubavi nase!

--<--<@ --<--<@ --<--<@ --<--<@ --<--<@
ruze za tebe da se sjetis mene!!!

Ljudi vole vino,
djeca vole kino,
mame vole bebe,
a ja volim samo tebe!

Zivot mi je pustinja bez kraja
a ti imas kljuc od raja


Zivot je lijep kad se zivjeti zna,
zato ne mrzi sve sto ti se da.
Zivot je kratak,
a zivis zbog nje,
ne trazi previse
i dobit ces sve.

Zasto da setam snovima
kad se nista dogoditi nece
jer moj je zivot bez ljubavi i srece.
Zasto da nekog volim da mi nada vene
kad ustvari nitko ne voli mene.

Ako je Bog jedino stvorenje
koje ne mora da bude videno
da bi se u njega vjerovalo,
onda si ti jedino bice
koje ne mora da bude prisutno
da bi se da bi se voljelo!!

Ako me ikad zaboravis,
ne zaboravi da zaboravljeni
nikad ne zaboravljaju one
koji su ih zaboravili.

Srce ima svoju moc,
srce srcu mora doc,
a kad srce nade
tad zivjeti je najslade.
Svatko ima srce svoje,
srce znas da si ti srce moje!!

Dodirni me ko meka pahulja,
zagrli me ko njezna kosulja,
izbrisi trag mojih nemira,
umrijet cu bez tebe i tvog dodira.

Godine idu,
a sto nam zivot znaci?
Zajedno bi bili bolji,
jaci, al zivot nisu samo snovi puni zelja,
znaj da u meni do smrti imas prijatelja.

Od tvog osmjeha sunce se skriva,
od tvog dodira vatra se topi,
od tvog pogleda tama
se pretvara u preljepi dan!
Ma sto jos da pricam k
ad mi falis svaki dan.


Vatra, vatra tinja u noci,
a ja sanjam da cu ti doci
jer svatko treba nekog kraj sebe,
a ja trebam upravo tebe.

Ako dodem na nebo prije tebe,
na svaku cu zvijezdu napisati da te volim,
da i andeli znaju koliko te volim.

Sweetie, last night I wanted to write you a letter,
but all i could write was:"noh ss!w ".
it didn't make a sence until I read it upside down...

Na pijesku napisah tvoje ime ali ga obrisa vjetar ludi.
na stablu ga urezah ali ga posjekose zli ljudi.
tad ga urezah u srce svoje gdje ce zauvijek ostati moje!

Cokoladni bombon?...NE...
Zele?...NE...
Cvijetni med?...NE...
Sladoled?...NE...
Secer?NEMA SANSE...
a jebi ga, i dalje ne uspijevam
nace nesto slade od tebe..…

ako je grijeh sto te volim
neka mi se to nikada ne oprosti…

ako je ljubav droga,
onda sam ja najveci narkoman!

ako me ikada budes izgubio,
potrazi me u vrtlogu vremena,
jer sam se vjerojatno tamo izgubila - trazeci tebe!!!

ako me ikada budes napustio...
smijem li onda poci sa tobom??

ako me ikada budes ostavila
ostavi me na kisi da ne placem sam.

ako me ikada zaboravis,
ne zaboravi da zaboravljeni
nikada ne zaboravljaju one koji su ih zaboravili!

ako me volis,
ne pricaj nikome.
ako me zelis,
ne daj me nikome.
ako me ljubis,
ljubi me njezno.
ako ni jedno od toga nije,
vrati mi srce,
oprosteno ti je!!!!

ako nekog iskreno volis,
nemoj ga zeznut,
znaj da to boli.

ako netko uspije na suncu kockom leda ispisati tvoje ime,
onda cu mu priznati da te voli vise od mene!!!

ako odem u nebo prije tebe,
na svaku zvijezdu cu napisati tvoje ime,
tako ce svi andjeli znati koliko mi znacis...

ako postoji sjaj on je u tvojim ocima,
ako postoji radost to je susret sa tobom,
ako postoji tuga to je zivot bez tebe,
ako je itko voljen to si ti!

ako se ikada pozelis javiti,
javi se, sve je ostalo isto i broj i adresa...
samo mi je ime promijenjeno,
jer otkad si ti otisao iz mog zivota,
moje ime je tuga.




Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Linkovi

Buraz...Kyky
youtube
avril
chad
wentworth miller
youtube
ciara
rihanna
50 cent
rihanna1
shakira
hepsi

Ostali blogovi koje sam posjetila...posjetite ih i vi....puno im komajte...
Torcida huligans
foxxy
goranp-Linkin Park dizajn
Vampire Ivy
kiki0ivona0njihov0svijet
Tenahttp://nenadtv.blog.hr/
zakon Rihanna blog...-->NenoTV..
Moj i Suzanin blog..gdje komercijalisti vladaju..
...Linkin Park...
...život jedne Patricije...
...Karla...
...BEP...
...Andrea..novi blogić...
...Andrea...
...mawa barby...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

nedjelja, 22.06.2008.

.........zakon........

Kao što sam vam rekla jučer navečer je bio koncert hp-a....bilo je zakon super...ma nemam komm....Moj bratič Josip B.je bio na pozornici...to ste mogli i vidjeti ak ste bili tamo........Joja zakon si.........bilo je genijalno.....to se nemre opisat to se mora doživjet.......Bila sam u prvom redu i jednostavno nemam komm.....šteta kaj ni dulje trajalo......onu cjenjenu planetu sam poslušala 3.put od početka do kraja,ma neda mi se objašnjavat zašt ju pretjerano ne slušam,ali određeni znaju..........a kaj da vam velim,osim da je sljedeći koncert na Jarunu..........


.....tekstovi pjesama od hp-a........

Frizerska pjesma
Mozda nisam u pravu
ali mislim da znam
sto si obrijao glavu
i sto si nadrkan
sto si obukao
spitku, cizme, tregere
sad vodis svetu bitku
mlateci pedere

A da si imao ljubav
kao sigurnu luku
ne bi sada na pozdrav
dizao ruku

Ref. 2x
Bio bi mamin inzinjer
ili cak odvjetnik
im'o bi posla tvoj frizer
a ti oblacio se sik
Zimmer frei
Kad jednoga dana turizam procvijeta
i navale svabe u rekordnom broju
cijela ce zemlja samo od ljeta
zivjeti kao bubreg u loju

Samo ce vjecni rekreativci
radit na polju ili biti vojnici
Slavonija ce biti golf teren
a tko previse radi uhapsen

Ref. 2x
To ce biti taj dan
to ce biti taj dan
objesi, Zimmer frei
lezi pod palmu i uzivaj

Debele svabe ce se tuci za vize
da dodju do nas i potrose devize
placati cestarine i skupe vinjete
da vide to more i kupe vegete

Posebni zakoni za vrijeme sezone
sa nase ce plaze micati one
zaracene, napacene, izludjene, otudjene
i ostale blamaze sa nase lijepe plaze

Ref. 2x

Guten Abend, meine sehr
verehrten Damen und Herren
heute abend müssen Sie
unbedingt kroatische
Spezialitäten probieren

Wie zum Beispiel
cevapcici mit ajvar
raznjici mit und ohne ajvar
pljeskavica, und natürlich
Spezialität des Hauses
pjesmica, guten Appetit

Ref. 2x










Sreca
Ref.
Kako ne bi okolo gledali
niz ulice su nam poredali
velike slike u boji na kojima tocno stoji
kako izgleda sreca kad se uveca

A mi svakoga jutra kao vojnici
idemo po svoje mjesto na slici

Sreca u braku ima mamu i tatu
i zdrave zube na jumbo plakatu
to je bijela suprugova zena
koja koristi pravi deterdzent
za uredni i cisti ambijent

Pod neonom hipermarketa
gdje nasmijana lica guraju kolica
u narucju jeftinijeg svijeta
tamo nas ceka, tebe i mene
blistava sreca u pola cijena

Sto nam treba u zivotu
za tu srecu, pa na stotu
jedan klik u photoshopu
i vec smo spremni za Europu
(2x)

Sef gradilista
Sef je gradilista danas bio jako nadrkan
kao uvijek kad ga stisnu rokovi
rek'o mi da se ne vucem k'o crkotina
ili da sutra nit' ne dolazim

A ja sam ozbuko dva trosobna stana
odnio hrpu cementa na treci kat
dok su on i zemljaci pili u baraci
a on meni, bas meni dode srat'

Vidim da opet pricam zidu
smjeskas se k'o da pricam vic
tvoji prsti samo idu tamo gdje mi slic
za moje se probleme tebi bas fucka

Ref. 2x
Ne gledaj me kao komad mesa
iliti bolje k'o kobasicu
ja patim od umora i stresa
jer imam osjecaje i emociju

Kao svaki covjek trebam razumijevanja
kad mi onaj majmun iz prve strofe digne tlak
netko tko me voli i masira stopala
i kaze da mi zivot nije samo baustela

Ali to nije u tvom stilu to je k'o da pjevam gluhom
cim sjednem vec si mi u krilu i guras jezik mi u uho
kazes dosla sam po pusu a otkopcavas bluzu

Ref. 2x
Jednim osmijehom
Jednim osmijehom ti punis me
i dajes snage mi da ustanem ujutro
kada je vani mracan dan
kao prikovan za prozore
slika sto tjednima se ne mice
ujesen ko da je ljeto bilo san
ulazis mi u svijet kao vatromet
i dajes svemu neki smisao i ime
strah me da nas ne stigne

Ref.
Ovaj grad
a ti mi kazes ma ne brini se
navuci zastore, iskljuci svijet
barem za nas
moramo se maknuti ili cemo usahnuti
a ti me uspravljas
onako ko sto znas samo ti

Jednim osmjehom ti punis me
i dajes snage mi da ustanem ujutro
kada je vani mracan dan
kao prikovan za prozore
slika tjednima se ne mice
ujesen ko da je ljeto bilo san
tad mi se ucini da nesto u nama
prijeti usahnuti od vakuma rutine

Ref

101
Dolje me ceka opaki stroj
i cakli se, svjeze okupan
to je blago spusten Stojadin moj
plus alu-felge i kozni volan

Sve nove marke s' pokretne trake
samo su bezdusne olupine
za moj unikat, sto posto rucni rad
od stosdenfera do auspuha

Ti se brzo obuci i ostavi sve
i ne pitaj me kuda idemo
osjecam potrebu da nekud' odem
a i stan mi vec lagano steze vrat

Ref. 2x
Ono sto zoves ti spiskati benzin
meni je mnogo, mnogo vise
cim motor zabruji osjecam da sam ziv
i da zivot ovdje sad i nije zadnja rijec

Mnogo mi puta kidao zivce
ali za rabljeni auto to je normalno
pod njim sam cesto proveo vikend
promijenio karoseriju i motor

Al' je inace k'o nov

Ref. 2x







Soundtrack za zivot
Oko mene i u meni je
u ocima ljudi kojih poznajem
u fliperu lica i ulica
glasovi, tonovi rasuti

Otkada jesam, otkad postojim
trazim tu pjesmu da mi bude stit
i prave rijeci da mi budu maceta
kojom cu sjeci sve sto mi smeta

Ref. 2x
Za svoje male katastrofe
sto ce ih biti, sto ih je bilo
trazim melodiju iz strofe
kao soundtrack za moj zivot

Trazim ritam za disanje
trazim ritam za hodanje
kad ga jednom uhvatim
obecajem da odlazim

Ref.
Sarma
Od sve mi hrane najdraza sarma
sva ostala klopa joj nije do boka
mijesano meso smota se lijepo
u listove zelja, da vidis veselja

Sarma je prava poslije par dana
kad ugledas krutu mast na vrhu
curi niz bradu juhica fina
odbacis pribor, zderes k'o svinja

Po cijeli dan zena me grdi
da samo jedem, spavam i prdim
za one stvari tako joj drage
ja vise nemam volje ni snage

Meni se, iskreno, vise ne da
znojiti na njoj dok ona drijema
i bas me briga sto kuja melje
cim ona ode ja vadim zelje

Ref. 2x
Sarma, nesto kao
sarma, jelo pravo
sarma, nesto kao
sarma

Po cijeli dan zena me grdi
da samo jedem, spavam i prdim
za one stvari tako joj drage
ja vise nemam volje ni snage

Meni se, iskreno, vise ne da
znojiti na njoj dok ona drijema
i bas me briga sto kuja melje
cim ona ode ja vadim zelje

Ref. 2x
Celicne zavjese
Kuci se obicno vracam kasno
negdje u zoru poslije nocne smjene
skidam se onda i ljubim strasno
tijelo svoje vjerne zene

Onog tipa u krevetu nasem
nikad ja zaboraviti necu
sigurno sam trebao
da mu pozelim srecu

Ujutro ti si spavala
mladica svog pozivala u san
a ja ti nozem, mila moja
presjek'o grkljan

Ref.
Celicne zavjese u mom manastiru
pocivala u miru, pocivala u miru
Tesko je ful biti kul (duet Edo Maajka)
Nije lako kad si mamino zlato
izgledati ovako opako
nije lako ali mozda bas zato
prodju te trnci kad
nabildani crnci repaju

Kose te rijeci k'o kratki rafali
osjecas se tako mali
jer di naci jake rime
kraj ovakve male domovine

Imas sample, imas beat
samo rijeci su ti lose
mislis da bi imao hit
da imas drugu boju koze
Ref. 2x
Tesko je ful biti kul kad si tu
tesko je ful biti kul kad si tu
tesko je naci prave rime
kraj ovakve male domovine

Ta rafalna paljba, ta inflacija rijeci
i ti bi htio nesto reci
o svom mraku, o svom kvartu
i gangovima na Pantovcaku
Ref. 2x

Zato obilazis kafice, da bi nacuo price
o borbi kvartova, ulicnih ratova
skupih drolja i skupih satova
i svemu sto se rimuje na atova

Dobro je, ne laprdaj
prihvatit nove stvari
ljudi nekad ne zele
najbolji igrac im Pele
a muzicar Zele

Ljudi sisaju, peru kosu
druge su navike
a ti si ost'o inventar Jabuke
tvoji ne kuze
vers traje duze

Cijeli album ima teksta
k'o jedna moja pjesma
i znas napisat pjesmu
ne gubis nit, ja je
sempliram i napravim hit

Al' ti mozes zaradit'
stari hit obradit'
nije lako, treba znat'
umotat' plagijat

A kad se isprazni kasa
bit cete 4 Asa, dobro
i za sve seljake
radit narodnjake Ref. 2x


Superman
Obec'o sam ti bio brda i doline
kad sam kleknuo pred tebe na rizol
rekoh, pokazi zvijezdu koju da ti skinem
sa dvadeset se zivot cinio kao svedski stol

A na nama je samo da odlucimo kamo
sve ce se drugo vec nekako naci
tvoj Superman sa fudbalerkom
ce se vec nekako snac'

Ref. 2x
Dao bih sve te noci da
da ostanem taj covjek u tvojim ocima

Sad nas gledam u tom crno-bijelom spotu
sto ga farovi auta vrte na stropu
pokusavam u sebi posloziti stvari
i ne znam da l' im je mjesto u srcu il' glavi

I dalje smo tu, ti, ja i moj tata
nasa velika ljubav na premalo kvadrata
i dalje moja draga spava
u sobi gdje sam lijepio slike iz Brava

Ref. 2x

Pun mi je kurac vise praznih prica
i malog macchiata i velikih hrvata
veceras me pred zgradom ceka ekipa
i sutra cemo zauvijek zalupit' vrata

Ako sto krene po zlu
pitat ces me sigurno
molim te, reci mi
sto ti je to trebalo
shvati me, strah me je
da tebi ne potonem
moram znati da sam probao dati

Sve te noci da
da ostanem taj covjek u tvojim ocima

Dao sam sve te noci da
da ostanem taj covjek u tvojim ocima
Planeta
Ref. 2x
Draga ljubavi jedina
s koje si planete
dopusti mi da malo i ja
s tobom budem dijete

Hajde, daj mi jedan djir
u svom svemirskom brodu
da vidim tu zvijezdu s koje dolazis ti
kad budem u stanju da ti shvatim putanju
bit cu mjesec tvoj i suputnik

Ref.

Hajde, daj mi jedan djir
u svom svemirskom brodu
da promolim glavu malo iznad ozona
gore, gdje ti nisi ti i gdje ja nisam ja
mi cemo mozda i biti savsen par

Ref. 2x
Narcisoidni psi
Svi ti narcisoidni psi
na svakom mjestu vidim ih
kako me hrane uzdizu
kako me hrane uzdizu

Svi ti konstantni osmjesi
preziru asocijalnu zvijer
koja tinja u meni
siguran znak da ima me

Urbane noci morbidne
koncno su me dovele
do krizanja mog razuma
da li sam normalan, il'

Svi ti narcisoidni psi
na svakom mjestu vidim ih
providne aluzije
svi ti narcisoidni psi

Iz svega srca mrzim ih
to me hrani, uzdize
umiren svim narkozama
ja stajem poslusan u red
nema sumnje, sada sam
gdje i sav obradjeni svijet
Trening za umiranje
Beskrajno prazan jurim prema zalasku
brzina mi poklanja zaborav
s polupraznom gajbom na zadnjem sjedalu
u ritmu muzike dodajem gas

Ludilo me vodi poput starog znanca
vjetar miluje mi karoseriju
tvoje lice, tvoje oci poput zivog mrtvaca
sad su zauvijek u retrovizoru

Ref.
Trazila si samo odgovor
zasto sam to kralj ironije
zasto se ne vratim ponovo
nastavim trening za umiranje

Ako nocas vijesti jave
da sam nestao bez traga
smiri se, ne placi od srece
moj pokvareni osmijeh dobro pogledaj
vidjet ces, djubre kao ja ne umire
Tema je zena
Cim se pojavi i zine
tocno znam koje su rime
a nakon prve kitice
slutim ostatak i refren

Iznenadjenja ovdje nema
tuzna sudbina je zena
oh, majko mila u daljini
cujes li sina kako slini

Mi smo sjebani ljudi
i zato nam godi
kad druge pizde
mjesto nas cmizdre

Tema je zena
i tu nema dilema
nego ritam je bitan
bez tog nema hita

I dok on pije u toj noci
konobar mu vino toci
al' on zna da njene oci
zaboravit' nece moci



Samo za taj osjecaj
Da sam prazan list, potpuno cist
koristio bih puno, puno deblji kist
i samo jarke i sarene boje
da napisem ime tvoje i moje

Da sam prazna glava, potpuno zdrava
ne bih vise nista ucio za badava
samo onol'ko kol'ko mi treba
da jos ostanem paf od tolikog neba

Oh da se mogu k'o nekad vratiti na pocetak
i biti onaj isti bahati djecak
ne bih forsir'o neki lezeran stil
niti se trudio da uklopim

Ref. 2x
Samo za taj, osjecaj

Da sam prazan list, potpuno cist
koristio bih puno, puno deblji kist
i samo jarke i sarene boje
da napisem ime tvoje i moje

Oh da se mogu k'o nekad vratiti na pocetak
i biti onaj isti bahati djecak
ne bih forsir'o neki lezeran stil
niti se trudio da uklopim

Moj svijet u ovaj svijet
moje snove u raspored
i riskirao bih svaki pokusaj
da zadrzim taj osjecaj

Ref. 4x

Samo za taj

Ref. 2x

Samo za taj, taj, taj
taj, taj, taj osjecaj
(2x)

Buba svabe
Poslije svakog dobrog fuka ogladnim ko zvijer
utrcavam u kuhinju, otvaram frizider
uzimam tri jaja, margarin i sol
pogledam salamu, kad na salami on

Brzo sam se vratio s cizmom 42
kastrirao sam bastarda sa dva-tri udarca
zamotah mrtvaca u WC papir
i ostalo prepustio kanalizaciji

Ref.
Buba svabe traze, grabe
buba svabe svud

Bezbrizno i sretno ukljucih gramofon
i sve bi bilo lijepo da ne vidjeh plafon
na plafonu guzvaju se dvadeset i dva
Boze mili, sta je ovo, cijela armija

Zatvorio sam prozore i odvrnuo plin
a za svaki slucaj otrcah po benzin
veliki spektakl, cijela predstava
uz veliki vatromet leti sve u zrak
Ref.

U hladnom znoju okupan gledam kako gore
cim cigaretu pripalim osjecat cu se bolje
pretrazujem dzepove trazim upaljac
a u dzepovima pogodite sta

Ref.
Anoreksik
Usao bi lagano bez pozdrava
za ruku drzeci novi model
uvijek neka nedodirljiva
svaka ista, svaka sisla s modnih pista

Sjeo bi za suprotni stol
htio je da ga dobro vidimo
i poceo plaziti po njoj
kratke prste setat' bijelim bedrima

Ref. 2x
Da je barem zgodan bilo bi nam lakse
da je barem zgodan bilo bi o.k
al' kad po mladom mesu
slini anoreksik s karijesom
to te baci u depresiju

Pit'o sam ga jednom kako bari
da li je tajna il' mi moze rec'
rek'o mi je, bitne su dvije stvari
jaka karizma i dobar auto strani

Vidjeh, nisam toliko glup
da pravi budalu od mene
kakva krizma, kakva religija
i ja sam krizman pa nemam nikoga

Ref. 4x
Carstvo pasea
Ti znas da slika ne laze
na kaucu lezi mladi tata
nosi majicu boje stalaze
nosi oci u tonu laminata

A njihov sin, prigodno lijep
nikad nece dobit' po turu
nije ko tvoj da vadicep zabija
ravno u koznu garnituru

Ref.
Tamo gdje boje ne bodu oci
zivi bozica ikea
pitas se da l' ces ikada moci
u dvobojno carstvo pasea

Kad ti muz ne pase uz ruz
kad ti sin ne pase uz kamin
da li postoje sanse da ces ikad uz njih
uskladit' nijanse

Kad ti muz ne pase uz ruz
kad ti sin ne pase uz kamin
dala bi sve, i sebe, i muza, i malog
da mozes uci u katalog

Uzalud ti muz lupa i zvoni
na vratima je nova brava
sin je zakljucan u kupaoni
odluka teska, ali prava

Letjelo je danas ujutro
u velikom luku s balkona
sve sto nije plavo il' zuto
sad je u paseu prazna soba

I dok lezis gola i sama
imas super ideju
da se bacis i sama
pa da bude sve u paseu

Ref. 2x
Cekaonica
Da pokucam, mozda je ipak prerano
zurit cu jos malo u sivi pod
i prebrojat plocice
fino pise, molimo ne kucati
a ja bih htio nekoga upucati
il' skocit pod tracnice

Ref. 2x
Oprostite sto disem
necu nikad vise
samo mi pomozite
kroz sumu formulara
bez malenoga dara
jako slabo prolazim

Fino pise, molimo ne kucati
a ja bih htio nekoga upucati
il' skocit pod tracnice
potrebno je donijeti dvije slicice
osobnu i kopiju domovnice
i pricekat satima

Ref. 2x
Kaze stari sto nam fali
Kaze stari sto nam fali
nismo zedni, nismo gladni
zedan znam da nije
od kad ne radi, samo pije

Stan je dobio od firme
one bivse domovine
tu je stao, nije krao
nije htio, ma, nije znao

Ref.
Posten bez ambicija
luzerska tradicija
posten bez ambicija
je moja definicija

Sto ucinio si ti
od zivota mog, od zivota mog

Kaze stari sto vam fali
su bar neki ideali
ili netko da vas tlaci
da niste samo potrosaci

Ja ne kuzim kaj on brije
nisam rodjen tol'ko prije
izbjegavam tenzije
zbog njegove mi penzije

Ref.

Zasto dao si mi ti
samo praznu bol, samo praznu bol
Bioloski sat
Precvrsto ga drzis za ruku
gledas ga pretjerano zaljubljeno
kada vas zajedno sretnem onako odvratno sretne
u shopingu nedjeljom

Zar si zaboravila vec
il' si mu zaboravila rec'
da te on ne pali od prvog dana
i da ste zajedno samo da ne ostanes sama

Ref. 2x
Nisam ti rekao tad al' cu ti reci sad
jebem i tebe i tvoj bioloski sat

Reci mi da li si to na snizenju
jer je potraznja bila premala
hajde zajebi tu pricu nego ispravi kicmu
pa taman se i ne prodala

Kad vas vidim to je domaci film
losi glumci i jos gori scenarij
pa mogu efekti i biti korektni
ali sumnjam, cisto sumnjam u happy end

Ref. 2x Ref. 4x
Krepaj budalo
Ref.
Sjetih se danas ponovo
zasto vise ne idem u kvart
kad sretoh covjeka poznatog
ili ono sto je od njega ostalo

Blebece on samo o tom
tko se kada, kako i scim
cudna zajebancija
od koje se covjek raspada

Bio je tad na mene red
a ja sam si razmisljao
da mu odrzim propovjed
il' da ga lupim u glavu

Ako imas imalo pameti
ne treba ti propovjednik
dobar savjet odozgo
nije nikog spasio

Ref.

Bio je tad na mene red
a ja sam si razmisljao
da mu odrzim propovjed
il' da ga lupim u glavu

Al' na pamet mi palo
samo krepaj budalo
sretan put, jednom nogom si tamo
pa zasto bi stao sretan put

Ako imas imalo pameti
ne treba ti propovjednik
dobar savjet odozgo
nije nikog spasio
(3x)
Motor
A da jednostavno ugasim motor
odvezem pojas i udahnem duboko
zalupim vratima jako, mahnem koloni
i krenem polako pjesice prema zori

A da se jednostavno prosetam kroz grad
ravno kroz centar i predgradje
sve dok uz rijeku ne pronadjem hlad
i tamo legnem ko posadjen

Ref.
Daleko od znojnih truba, psovki, kocnica
kao puz necujno uvucem ticala

Dobri prijatelji
Tvoje lice poput uhode me prati
kroz preduge uvode
spoticem se nespretno
o rijeci koje sam pripremio

Stojim pokraj sebe i s gadjenjem
slusam kako te obradjujem
pricam ti o vezama, o nama
bitangama, princezama

Ref.
I krene kao los refren
koji te rastuzuje
da si ti njezni cvijet
a ja probisvjet
sto te ne zasluzuje

Reci, zasto ne bi htjela
imati mene za prijatelja
evo, ja cu biti tvoj najbolji drug
pa svrati na kavu ili na fuk

I nikog ne muci pitanje smijesno
dok se rastajemo u idili
kako cemo samo ostati nesto
sto nikada nismo ni bili

Ref. 2x
Cirkus
Tigar kroz obruc, da
slon je na slonu, da
pas je na konju, da
samara akrobat

Lav plete mrezu, da
a deva plese, da
glasno uzivaju
debela djecica

I svi se smiju, da
jedu i piju, da
zavrsna tocka je
tuca majmuna

Ref.
Mjesto da slonovi slonaju
mjesto da lavovi lavaju
mjesto da foke se fukaju
mjesto da deve se devaju
mjesto da mace se macaju
mjesto da lavovi lavaju

U kavezu spavaju

Tigar kroz obruc, da
slon je na slonu, da
pas je na konju, da
i opet akrobat

I macke laju, da
misevi rzu, da
krave zavijaju
odlicna predstava

Ref.
Konobar
Konobar zijeva, vani lagano svice
a ja, pijan ko deva, bih jos narucio pice
ali kakva blamaza, jezik lamata krivo
ne zna kako se kaze pelin i pivo
srecom, nije seljober, da previse pita
nego pametan ober sto iz ociju cita

Svu moju bol mada nisam ni pisn'o
pa stavlja na stol jos ono isto
i to je ta kap koja prelijeva casu
placem ko slap dok naginjem flasu

Ref.
Zasto sam ja uvijek ta jebena stranka
zasto ti nisi bar s one strane sanka
sto sam ja uvijek ta jebena stranka
zasto srodna dusa mora bas biti muska

Kad si dvojica tak' pasu, to je bolje od seksa
jedan dodaje casu, a drugi eksa
on nije ni priglup, ni naravi skrte
i uvijek mi pivu natoci do crte

On kuzi svu moju bol mada nisam ni pisn'o
pa stavlja na stol jos ono isto
i to je ta kap koja prelijeva casu
placem ko slap dok naginjem flasu

Ref.

Sto sam ja uvijek ta jebena stranka
zasto ti nisi bar s one strane sanka
sto sam ja uvijek ta jebena stranka
Ljetni hit
Mazemo si tijelo nekim faktorom
na istome rucniku ja i on
on ima divna misicava ledja
i kosu poput Jimmy Pagea

Poslije ce se on jos
malo brckat u moru
pravit se vazan i muzevan
ja cu na plazi pijuckati colu
i cekati da izadje van
da izadje van

Ref. 2x
On pije pivo jer vozi bolje od mene
ja pijem sok jer su mi ruke njeznije

A vjetar donosi ruzne rijeci
razbacane medju valovima
to plaza zavidi nasoj sreci
sto se sunca tako bezbrizno

Al' nas tjesi san radostan
da ce jednoga dana
ova pjesma biti ljetni hit
i svi ce pjevati sa nama

Ref. 2x

Rostilj
Sunce pici mi rostiljamo
cure gule krumpir u hladovini
nedjeljom se mi planirano
utapamo u harmoniji

Mi znamo sve vec o zivotu
i sto ti meni imas pricati
koliko trosim benzina
u zimskim uvjetima
i koji je limar najjeftiniji

Ref. 2x
Divlje izlaske u grad, zamijenio je sad
lagani dvokorak uz puni zeludac
a sada zreli i debeli, iscrpljenoj zeni
u prolazu dijelimo poljubac


Na rostilju zna se, cevapi i kobase
derbij sezone dreci na radiju
s skembom naprijed i brade masne
jurimo ka trecem infarktu

Ref. 2x
Moralne dileme vlasnika BMWa
Tri sata popodne, pokazuje moj Rolex
na semaforu stojim, a pored mene bus
ko u zooloskom vrtu, gledam izumirucu vrstu
izguzvana lica zure mi u bemburu

Sa Ray Banom na nosu zalim frustriranu masu
njihov me pogled baca u bed
zato okrecem glavu na drugu, ljepsu stranu
jer dusa mi ne podnosi tuzne prizore

Sutra sam vec u crkvi, na malom pranju savjesti
jer moje veze sezu ravno do neba
u navali humanosti, pomolit cu se i za njih
nakon cega slijedi tecaj tenisa

Ne mogu ih gledat' vise, ukljucujem air condition
polako, da me vide pice iz busa
konacno spas, zeleno je, dodajem gas i nestajem
a gomila me gleda kao zlocinca

Penzici novi i penzici polovni
dozivotne zrtve javnog prijevoza
blesavi od znojenja u kutiji
jos dva radna vijeka do ficeka

Gomila plazi po bljuzgavoj stazi
i s gadenjem gleda metak sto prolazi
4x
Mlohava cuna
Tri kurtona skoro dvadeset kuna
zbrajam dok joj ljubim vrat
plus pice u gradu i dvije kutije pljuga
a meni mlohava cuna

Al' tako mi i treba kad pijem ko smuk
rek'o sam sebi vec milijun puta
necu pijan forsirati fuk
jer ce biti mlohava ćuna

Ref.
Mlohava cuna, mlohava cuna
mlohava cuna, mlohava cuna
toliko para i truda, a mlohava cuna

Sad koristim sve druge ekstremitete
skrivecki ispod popluna
ali nije ona vise dijete
ona zna sto je mlohava cuna

Ref. 2x

Ali vratit cu se do trafike
jer kutija je jos uvijek puna
mozda mi vrate mojih dvadeset kuna
kad im sapnem, mlohava cuna

Ref. 2x


Pijan
Treci mjesec zdesna mase mi
od zvijezda nebo i ne vidim
ja sam Ingemark Stenmark iz Gajnica
i trcim slalom medju banderama

Kao pobjednik stizem na cilj
stojim na haubi i slikam se
u ruci bljesti znak Mercedesa
u drugoj topli kruh od pekara

Ref. 2x
I svi me vole, svima sam duhovit
cekaju na red da me upoznaju
samo ti nikako da shvatis konacno
koliko me volis suludo

Tvoje ime mi je najljepsi refren
sto ga pjevam od srca na portafon
nitko se ne javlja, nista se ne cuje
samo susjedi prijete policijom

Prozor tvoje sobe gadjam kamenjem
to sam negdje vidio film neki crno-bijel'
al' u njemu je staklo bilo mnogo jace
u njemu junak nije bjez'o od brace
Ref. 2x

I svi me vole, svima sam duhovit
cekaju na red da me upoznaju
samo ti nikako da shvatis konacno
koliko me volis suludo, glupaco
Ne volim te
Ref.
Ne volim te, nit'
sam te ikad volio
na tvoje omiljeno
pitanje evo ti odgovor
bio sam mlad
i totalno zagorio
tako je valjda
sve to krenulo

Ustao sam ujutro
s glavom nateklom
i zakacio malim
noznim prstom o stol

Spotaknuo se
o tvoje papuce
u padu otkino zastor i
glavom puko u radioator

Htio sam ti baciti
vazu u glavu
kad si se probudila
i poslala me k vragu

Al' sam u agoniji bola
stenjao ispod stola
u grcu se previjao
kad mi je sinulo

Ref.

Od samoce i dobrog seksa
nastala je nasa veza
pocetni zar je bio zavidan

Da nisam svakoga dana
otkrio jos mana
si u mojim ocima samo
jos greska na nogama

Sto se smijes ko hijena
to mi toliko ne smeta
koliko neke druge navike

Nit' sto vrece od tampona
bacas stalno sa balkona
samo jedno
ipak ne razumijem

Nije mi jasno
(4x)

Sto ne zatvaras
zubnu pastu, ustvari

Ref. 2x Nije sve tako sivo
Red tuge, red bijesa zbog SMS-a
tvoje dusevno stanje je poput lasagne
zar na tebi da stedi da te tako uvrijedi
crven u licu gnjecis limenku piva

Njen sori po Vuku i smajl na ekranu
idu ruku pod ruku kao sol na ranu
zar nakon svega joj nisi ni poziva vrijedan
a zbog nje si pres'o na 09

Barem te nitko nece muciti sa
francuskom dramom
posudit ces si film sa
Zan klod van Damom

Zbogom filmovi bez boje
i odresci od soje
pozvat ces kod sebe
sve frendove svoje

Pod hitno ti sad treba par promila
I barem tona testosterona

Ref. 2x
Nije sve, nije sve tako sivo
kad imas s nekim otic' na pivo

I dok Zan izbija bubreg nekom sporednom liku
ti od suza jedva i da vidis sliku
zbog nje su decki pisali sjedecki
sad, jebi ga, sta ces, sjedis i places

Treba ti par promila, muska idila
i barem tona testosterona

Ref. 2x
Par pitanja
Dragi Boze koji jesi
gore na nebesima
sorry sto te davim
u ovaj kasni sat
ali ja prije svitanja
imam jos par pitanja

Kad je nebo gorilo
bio sam tebi ravan
nisam isao tamo da
bih postao slavan

Pa na koju sam foru
sad na birou
reci na koju sam foru
sad na birou

Al' sad cu reci sto mi lezi na dusi
makar me ubio grom
reci na koju foru stalno ja pusim
pa nisam ratovao s tobom

Ref. 2x
Ako mi ujutro poklonis smisao
ja cu povuci sto sam napisao
i bit cu vojnik tvoj, tvoj zastitnik
i svima pricati koji si super lik

Repetiranje u svitanje
i poznati mi glasovi
ispituju susjede gdje
je onaj drukciji

Pogresno mi ime
pise na vratima
pa je dosao da ga skine
moj drug iz djetinjstva

Ref. 2x

Super lik, super lik
koji si super lik
super lik
koji si super lik
super lik, super lik


Pitala si me
Pitala si me zasto tvoje ime
nikad ne provlacim kroz rime
zasto ga nikad ne ukrasim metaforama krasnim
pa da se time hvalis kalegicama s posla

Ma, nema sanse, nema tih para
da mi ikad budes dio repertoara
pa da tvoje ime pjevusi ko stigne
da si svako tek tako na brzinu puni tisinu

Mislim da bih razbio gitaru
da cujem da te fuckaju na pisoaru
da me jednog dana gledas ponizeno
iz kuta ducana gdje je sve u pola snizeno

Ref.
Ova pjesma o tebi, koja si mi sve na svijetu
ovaj pokusaj da kazem neizrecivo
nikad se nece naci na nekom CD-u
imati naslov, cijenu i barcode

Zar da radio voditelj krestava glasa
preko nase himne trazi vlasnike pasa
da se cereka, kao dobra je zeka
u svaki jebeni singl ubaciti dzingl

Nista nije sveto
sve je bruto i neto
sve je zabava
2x

Bitno da nesto svira za zedna uha
da nikog ne dira dok pere il' kuha
da narodu skrati onih osam sati
i da lijepo stane medju dvije reklame

Ref.
Pjevajte nesto ljubavno
Godine provedene, zakopani ispod zemlje
postali smo skupina svirajucih zombija
u birtiji poslije trece Tedy rezigniran rece
momci, ne zelim dovijek biti podrumski covjek

Vremenom sve smo tisi
slijede prvi kompromisi
otud samo korak, dva
do pocetka poraza

Ref. 2x
Pjevajte nesto ljubavno
sigurno, tiho, sterilno
pjevajte nesto ljubavno
klinke svrsavaju na to

Prodali smo cak i muda, al' sviramo zato svuda
terase, festivali, vise smeca, lova veca
slusaju nas curice, penzioneri i bakice
i svi umni invalidi, senilni i gluhonijemi
Samar
Opet ti drhte ramena moja malena
opet sam ti nesto kriv
zasto skrivas lice zbog masnice
koja se i ne vidi

Ti znas kad sam nervozan planem
pa mi ruka poleti
ali te moje tamne strane
ne znace da te ne volim

Kada psovke ti se guse u suzama
i kad ti padne glupost na pamet
ti se sjeti nasih malih curica
i tko ovdje zaradjuje

Pa se pitam da l' te boli bas toliko
moja mala glumice
kako je meni kad te volim ovoliko
trpiti tvoje ocijukanje

Ref.
Kako te slijede pogledi
kako se lijepe po tebi
a ti ih zeljno upijas
mislis da ne vidim

Kako te slijede pogledi
kako se lijepe po tebi
cijelim tijelom uzivas
mislis da ne vidim

Tvoj me poljubac davi, tiho pomice
zatvara vrata i prozore
tvoje suze me drze u opsadi
strazare nervozni pogledi

Mislis da ne vidim
(4x)

Ref.

Kako te slijede pogledi
kako se lijepe po tebi
cijelim tijelom uzivas
mislis da ne vidim
(2x)

Ref Princeza
Nebo se zatvara poput zatvora
cujem kako me zovu, znam, moram van
stara ne sluti sto se desava sa mnom
pa zasto buditi sretnu budalu

Rijeka ljudi prolazi
usamljeni starci, voajeri
i svi oni znaju gdje ce me naci
kao princezu ispod neona

Ref.
Poleti cim osjetis moj dah
ja sam princeza ispod neona

Svakoga dana od sedam do tri
dok me to ne ukroti
prazna srca, pune birtije
sigurno radjaju olupine

Ispred izloga cekaj me
stizem prvim nocnim tramvajem
obuci nesto lijepo i ne pitaj
iz kog svijeta dolazim

Ref
Razmisljam
Tvoje se usne pokrecu, netko iskljucio je ton
ponekad klimnem glavom kao dokaz da sam tu
i rijeci ti nadolaze poput lavine
zatrpan u njima zurim ti u dekolte

Ref.
I razmisljam, da li ti tijelo vrijedi
ovoliko mucenja

S vremena na vrijeme govorim sto zelis cuti
da bitno mi kod zene jest kakva je u dusi
znojim se dok pokusavam biti zabavan
ali cini mi se da mi gledas preko ramena

Ref.
Ref.

Pricekaj da dolijem jos malo hrabrosti
jer trijezan nemam muda da ti kazem sto mislim
s promilima mi raste samopouzdanje
strah od poraza uvijek me zablokira
dok razmisljam, da li ti tijelo vrijedi ovoliko mucenja

Ref. 3x 4x

Ranjeni i ludi
Dosta sam dugo sarao svijetom
samocu lijecio kvantitetom
na putu sreo ljude, ranjene i lude
i vise put' opecene, i u strahu nedorecene

Zato ne jebem vise jeftini klise
da se samo o onoj pravoj pise
pa zar nijedna pjesma, nijedan stih
za onih milijun pogresnih
koje su bile tu kad nisam imao nju

Kad sam vikendom staj'o na rubu
i kad je nedjelja zjapila ko crna rupa
meni su neprave pruzile ruku
i poljupcima odvukle do jutra

Njsu bile glupe, vjeruj mi
svaka je znala
kad nema velike ljubavi
dovoljna je i mala
2x

Nisu bile glupe, vjeruj mi
svaka je znala
i da sutnja je zlato, i rijeci se trose
mozda to nije to, al' nije ni lose

Kad nema velike ljubavi
dovoljna je i mala





| Komentari (0) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.