.........jA............

...pa ja sam Kristina....
Idem u 2.komercijalne
Život nemogu zamisliti bez frendova...
Obožavam nogomet..najdraži nogometaši su mi
C.Ronaldo i Kaka
volim slatko
volim nabrijane automobile
najdraži auto mi je McLaren
najdraži motor mi je Y.R1 i R6
uostalom ako vas kaj zanima
slobodno komajte moj blog i pitajte
.....
.....

pjeva:pjevaZA SVE VAS KOJI ČITATE OVAJ MOJ BLOG IMAM JEDNO PITANJE...A TO JE DAL ZNA KO NEKI LINK NA INTERNETU PREKO KOJEG MOGU SKINUTI NOTE ZA SINTIČ...AKO TKO ZNA KOJU ADRESU GDJE TO MOGU NAĆI NEK MI KOPIRA ADRESU U KOMENTAR I BITI ĆU MU JAKO ZAHVALNA....I EVO UNAPRIJED HVALA SVIMA... pjevapjeva


.....-~°~-......tekstovi pjesama....nOvO.....-~°~-......


...pussycat doll....When I grw up...


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Veljača 2009 (3)
Siječanj 2009 (1)
Prosinac 2008 (3)
Studeni 2008 (5)
Listopad 2008 (3)
Rujan 2008 (7)
Kolovoz 2008 (9)
Srpanj 2008 (2)
Lipanj 2008 (23)
Svibanj 2008 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by: Blog-Dizajni

Pjesmice i sms poruke


Tužna je noć


Tužna je noć
pala je suza
umire ljepota
sasvim tiho
kao šapat
srce drhti
tražim krivca
pronašla sam put
koji ne vodi nikuda...


Pitam se

u noći tihoj i hladnoj
dok su nam oći snene
šapnem ti tiho na uho
da te volim i pitam se
dal ti voliš mene


Čovjek bez ljubavi

Lako je biti ptica
i nekamo letjeti
lako je biti cvijet
i u zoru procvijetati
ali teško je biti
čovjek bez ljubavi


Boli li te sreća

Sve ulice ovoga grada nose uspomene
na tebe
Sve bore moga lica su sjećanje
na tebe
sve su slike izbljedile
sve su suze isplakane..
Pogled mi luta
tebe traži i seže čak
preko planina
luta i traži molim te
ne kaži,ne laži
boli li te sreća?
Bog mi je svjedok
ljubav je bila,
bila je ljubav,
bila i prošla
Nepozvan si u moj život došao
dodirnuo srce
ostavio me samu sa suzama
proklet bio!
Prokleta bila svaka suza moja i ono tvoje zbogom
jer od tog trenutka ja se borim sa sobom!!
Nedam srcu da zaspi
odlazi
al' Bog nek bude s tobom!!!

Rekao si da me ne želiš više,
Ali ipak dođi i ugasi svijetlo!!

Ti si daljina što me privlači,
čarobnjak što mi razum pomrači,
kad si sa mnom ja sam opčinjena,
od jedne riječi ja sam opijena..

Ležim u krevetu,
Gledam zvijezde….
I mislim…
U jeb..di mi je krov


UPOZORENJE:Noćas će se
Dogoditi zloćin iz strasti

VRIJEME:Oko pola noći

ŽRTVA:Ti

MJESTO:Tvoj krevet

POČINITELJ:nek ostane
Mala tajna do većeras…



Tri su razloga da na k**istetoviraš 100€
1.Uvijek taj novac možeš imat u rukama
2.Ležiš i gledaš kako raste
3.Možeš ga dat ženi da ga troši kolko oče


Zdravo ja sam Vanzemaljac koji
živi u vašem mobitelu…To što
pritišćete to su moja jaja,
sudeći po vašem osmjehu vidim
da vam je ugodno
MOLIM VAS DA PRESTANETE!!


Pusti me, želim ti sreću.
Zaboravi me, ja tebe neću.
Mrzi me, ja ću tebe voljeti.
Vrijeđaj me, ja ću te preboljeti.
Neću plakat jer mrzim suze.
Mrzim i onog tko mi najdražu
osobu uze !!!!

Kap po kap,
padaju kise,
nema poruke
ne javljas se vise
u meni se budi nada
da ces mi
poruku poslati sada,
u poruci da pise
da me neces zaboraviti vise...

Proci ce godine
i vreme ce odneti svoje,
a ti ces zauvek ostati najlepse moje...
a posto godine idu i vreme sve brise,
znaj da te od mene niko ne voli vise!!!

Kad bi netko rasjekao srce moje,
na svakoj kapi krvi pisalo bi ime tvoje!!!!!!

Ako izgubim tebe nek sve izgubim,
nemoram vise nikad da se zaljubim
i sve oci sto se posle tebe jave,
nece biti one prave...

Moja najveca uspomena: dan kad smo se sreli.
Moja najveca tuga: daljina sto nas dijeli.
Moja najveca nada: poruka od tebe.
Moj veliki san: da si pored mene svaki dan.

Ovo je slatka poruka sa slatkim slovima,
sa slatkom namerom u slatkom trenutku,
jedne slatke noci
i moze je dobiti samo slatka osoba kao sto si ti!

Pusti nek traje,
sve dok traje dobro je...
Ja ne tražim ništa,
ne očekujem ništa,
lijepo je i to je sve.

Ne znam ja tajnu lozinku
sto mnogi kazu na rastanku
da im se nova vrata otvore
al ja ostah vjecno slaba na tebe
bez recepta za zaborav.
Ja nisam slabic,
ipak, priznacu da sve dok zivim
tvoja ostat cu nek mi se smiju
nek zale me jednom se zivi,
jednom umire

usnama cu dotaknuti tvoje snene okice,
lagano poput leptirovih krila.
ljubit cu te njezno dok polako
budes odlazila prekrasnom
stazom snova.

v=ecer je prosla,
o=pet ce doci,
l=ijep je zivot,
i=to ce proci,
m=islim da te volim,

t=o nije sve,
e=vo jos jednom volim te

vazno je samo da negdje postojis...
da postojis i da me volis,
vazno je da smo tu ispod istog neba
i da si uz mene kada mi to treba.

vec dugo mi nisi na um pao,
bila sam te u zaborav dala.
al uzalud zadrhti mi srce
kada sam te sa drugom ugledala!
vrati se majmune!!!

vec odavno nada u mom srcu je izcezla
da cu pronaci luku gdje cu se skriti,
usred olujnog mora nadjoh tebe...
tebe luku moju gdje cu vjecno biti!

kad procitas ovu poruku,
ti pomisli na mene,
kako me srce steze!
otkad tebe znam
sve me za tebe veze.
tvoje ime u srcu nosit cu
i dok zivim tebe voljet cu!

kad sam bila mala,
rekli su mi stariji
da su med i mlijeko
dvije nasladje stvari,
a sad kad sam starija
i stekla iskustva
sladja su mi tvoja usta!

kad se gledam u ogledalu
vidim tebe,
kada lutam ulicama
vidim nekog tko lici na tebe,
kad sam s nekim
mislim na tebe,
sad vidis
volim samo tebe.

kad se poklope kazaljke na satu
i kad otkuca ponoc,
ti zatvori oci i stisni ih jace
i sjeti se onog tko zbog tebe place!

kad se probudis jedne divne noci,
ti pogledaj kroz prozor svoj
i preko najljepse zvijezde primi poljubac moj!!!
kad more zavlada kopnom,
kad u pustinji padne snijeg,
kad se ledenjaci otope,
kad usred noci zasja sunce;
ni tad te necu prestati voljeti!

kad noc se spusti i prekrije prozor tvoj,
po nebeskoj pomrcini poljubac saljem svoj,
nek poljubac stigne gdje ne mogu ja
i tiho ti sapne: mislim na tebe malena

kad nocu nebo gledas
ti mislis da zvijezde sjaje,
a to se andjeli nebom bude
da tebe gledaju.
iako daleko u gradu tom,
vjecno ti si u srcu mom,
jedino tebi cu poruke slati,
jer samo za tobom srce mi pati.


ima 7 svjetskih cuda,
6 kontinenata,
5 krakova zvijezde,
4 lista djeteline,
3 svjetska oceana,
2 oka...
ali samo 1 si ti!

iz ociju suze kaplju,
usne tvoje ime sapcu,
a srce boli stoga sto te ludo voli!

izblijedit ce slika,
uvenut ce cvijece,
ali ime tvoje iz mog srca
se izbrisati nikad nece!

ti si vizija mog sna,
duso moja daleka.
oci moje traze te,
usne zovu te dodji
molim te
jer ludo volim te.

ja nisam cvijet po kojem se gazi,
niti sam svjetlo koje se gasi,
ja nisam rob koji te slusa,
ja sam jedna zaljubljena dusa.

jedan savjet - cuvaj se,
jedna molba - ne mijenjaj se,
jedna zelja - ne zaboravi me,
jedna laz - ne volim te,
i jedna istina - strasno mi nedostajes!

jedino ti znas sto mi treba,
tvoj topli osmjeh i ljubavi do neba.
jedino ti mozes to da mi das,
zato te i volim, samo da znas.

jednom se radja,
jednom se dise,
jednom se voli
i nikad vise.

jos uvijek zelim iskrenu plavu dubinu tvojih ociju,
zelim da moja ruka dodirne tvoju,
toplinu tvojih usana na usnama zelim,
zelim da me ljubis i volis do kraja.

kad bih kralj svijeta bio,
on se ne bi zemljom zvao,
tvoje ime bih mu dao.
kad bih svemirom carevao,
svaku zvijezdu,
sve bih tebi darovao.

kad bih ljubav svoju suzama morao dokazati,
ja plakao bih dan i noc,
ali suze svoje nikad isplakao ne bih
jer te volim kao bolesnik svoj posljednji dan.

kad bih opet sreo tebe,
ponovo bih sreo srecu,
jer curu slicnu tebi vise
nikad sresti necu!!!

Veceras cu rano ugasiti svjetlo.
Zatvorit cu oci i osjecati tebe.
Lezat cu tako dugo,
dugo do jutra
i tada shvatiti
da sam opet varao sebe!

Nema stvorenja bez ljubavi,
ni ljubavi bez ljubomore,
ni ljubomore bez varanja,
ni varanja bez razloga.

Mozda zelis da klecim,
mozda zelis da te molim,
mozda zelis da suzama
kazem koliko te volim.

Nista te nisam pitao,
nista te nisam molio,
drugi te ljubio,
a ja te volio.

Ako ti ljudi ljubav ukradu,
ako si sama i srce te boli,
ako ti sve lose krene,
sjeti se tada da ipak imas mene.

Sve je nocas za ljubav stvoreno...
samo su tvoje usne daleko
i zato sklopi svoje oci
jer ja cu andjele moj u tvoje snove doci
i ljubiti te cijele noci!

Ako postoji sjaj,
to je u tvojim ocima.
Ako postoji bol,
to je zivot bez tebe.
Ako postoji radost,
to je svaki susret s tobom.
Ako postoji osoba koju volim,
to si TI!

Moja ljubav za tebe prestat ce
kada slijepi pjesnik uspije nacrtati zvuk
padanja latica ruza na stakleni zid dvorca
koji ne postoji.

Volim te,
zasto bih krio,
sa tvojih usana otrov
bih pio!

Zelim da budes sretna,
da neznas sto su boli,
al` ipak se sjeti mene koji te voli!

Nemogu reci da cu te voljeti vjecno,
jer zivot nije vjecan.
Voljet cu te samo mali dio vjecnosti,
koliko traje moj zivot.

Vani se dogadja zivot,
uzbudjujuci…
Ali ne i za mene jer ti nisi tu…

Pisem pjesmu,
posvecujem je tebi,
slusam pritom dubok glas u sebi,
srce govori rijeci same od sebe,
ja nikoga necu voljeti vise od tebe!

Volio bih da sam suza,
da se izdam u tvojim ocima,
da klizim po tvom licu
i da umrem na tvojim usnama…

Sve ce proci sa ovog svijeta,
proljece i cvijece,
al` ljubav u mom srcu prema tebi
nikad nece.

Neki snovi su lijepi, a neki su prekrasni,
ljudi za njima zude,
a moj najdrazi
i najsladji san upravo cita ovu poruku…

Kad zlatni mjesec ode s vidika,
pred ocima mojim stoji tvoja slika!

Zaustavit nas nece ni ako nas plase,
samo smrt je jaca od ljubavi nase!

--<--<@ --<--<@ --<--<@ --<--<@ --<--<@
ruze za tebe da se sjetis mene!!!

Ljudi vole vino,
djeca vole kino,
mame vole bebe,
a ja volim samo tebe!

Zivot mi je pustinja bez kraja
a ti imas kljuc od raja


Zivot je lijep kad se zivjeti zna,
zato ne mrzi sve sto ti se da.
Zivot je kratak,
a zivis zbog nje,
ne trazi previse
i dobit ces sve.

Zasto da setam snovima
kad se nista dogoditi nece
jer moj je zivot bez ljubavi i srece.
Zasto da nekog volim da mi nada vene
kad ustvari nitko ne voli mene.

Ako je Bog jedino stvorenje
koje ne mora da bude videno
da bi se u njega vjerovalo,
onda si ti jedino bice
koje ne mora da bude prisutno
da bi se da bi se voljelo!!

Ako me ikad zaboravis,
ne zaboravi da zaboravljeni
nikad ne zaboravljaju one
koji su ih zaboravili.

Srce ima svoju moc,
srce srcu mora doc,
a kad srce nade
tad zivjeti je najslade.
Svatko ima srce svoje,
srce znas da si ti srce moje!!

Dodirni me ko meka pahulja,
zagrli me ko njezna kosulja,
izbrisi trag mojih nemira,
umrijet cu bez tebe i tvog dodira.

Godine idu,
a sto nam zivot znaci?
Zajedno bi bili bolji,
jaci, al zivot nisu samo snovi puni zelja,
znaj da u meni do smrti imas prijatelja.

Od tvog osmjeha sunce se skriva,
od tvog dodira vatra se topi,
od tvog pogleda tama
se pretvara u preljepi dan!
Ma sto jos da pricam k
ad mi falis svaki dan.


Vatra, vatra tinja u noci,
a ja sanjam da cu ti doci
jer svatko treba nekog kraj sebe,
a ja trebam upravo tebe.

Ako dodem na nebo prije tebe,
na svaku cu zvijezdu napisati da te volim,
da i andeli znaju koliko te volim.

Sweetie, last night I wanted to write you a letter,
but all i could write was:"noh ss!w ".
it didn't make a sence until I read it upside down...

Na pijesku napisah tvoje ime ali ga obrisa vjetar ludi.
na stablu ga urezah ali ga posjekose zli ljudi.
tad ga urezah u srce svoje gdje ce zauvijek ostati moje!

Cokoladni bombon?...NE...
Zele?...NE...
Cvijetni med?...NE...
Sladoled?...NE...
Secer?NEMA SANSE...
a jebi ga, i dalje ne uspijevam
nace nesto slade od tebe..…

ako je grijeh sto te volim
neka mi se to nikada ne oprosti…

ako je ljubav droga,
onda sam ja najveci narkoman!

ako me ikada budes izgubio,
potrazi me u vrtlogu vremena,
jer sam se vjerojatno tamo izgubila - trazeci tebe!!!

ako me ikada budes napustio...
smijem li onda poci sa tobom??

ako me ikada budes ostavila
ostavi me na kisi da ne placem sam.

ako me ikada zaboravis,
ne zaboravi da zaboravljeni
nikada ne zaboravljaju one koji su ih zaboravili!

ako me volis,
ne pricaj nikome.
ako me zelis,
ne daj me nikome.
ako me ljubis,
ljubi me njezno.
ako ni jedno od toga nije,
vrati mi srce,
oprosteno ti je!!!!

ako nekog iskreno volis,
nemoj ga zeznut,
znaj da to boli.

ako netko uspije na suncu kockom leda ispisati tvoje ime,
onda cu mu priznati da te voli vise od mene!!!

ako odem u nebo prije tebe,
na svaku zvijezdu cu napisati tvoje ime,
tako ce svi andjeli znati koliko mi znacis...

ako postoji sjaj on je u tvojim ocima,
ako postoji radost to je susret sa tobom,
ako postoji tuga to je zivot bez tebe,
ako je itko voljen to si ti!

ako se ikada pozelis javiti,
javi se, sve je ostalo isto i broj i adresa...
samo mi je ime promijenjeno,
jer otkad si ti otisao iz mog zivota,
moje ime je tuga.




Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Linkovi

Buraz...Kyky
youtube
avril
chad
wentworth miller
youtube
ciara
rihanna
50 cent
rihanna1
shakira
hepsi

Ostali blogovi koje sam posjetila...posjetite ih i vi....puno im komajte...
Torcida huligans
foxxy
goranp-Linkin Park dizajn
Vampire Ivy
kiki0ivona0njihov0svijet
Tenahttp://nenadtv.blog.hr/
zakon Rihanna blog...-->NenoTV..
Moj i Suzanin blog..gdje komercijalisti vladaju..
...Linkin Park...
...život jedne Patricije...
...Karla...
...BEP...
...Andrea..novi blogić...
...Andrea...
...mawa barby...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

subota, 14.06.2008.

Linkin Park

Linkin Park je Nu metal sastav iz Los Angelesa, Kalifornija. Od kada su se osnovali 1996., prodali su više od pedeset milijuna albuma i osvojili su dvije pobjede na dodjeli nagrada Grammy Awardsa. Njihov debitantski album Hybrid Theory od američke kuće "RIAA" (Recording Industry Association of America), dobiva certifikat dijamantske prodaje. Sljedeći studijski album Meteora nastavlja s njihovim uspjehom i zauzima visoko mjesto na Billboardovoj top listi 200 najboljih albuma iz 2003.g.Treći album Minutes to Midnight je ponovio uspjehe prethodnih albuma.

Povijest
Godine 1996., MC Mike Shinoda i gitarist Brad Delson diplomirali su u srednjoj školi u Agorijii u Los Angelesu predgrađu Augora Hills, California. Nakon što su diplomirali, formirali su sastav sa svojim prijateljem Robom Bourdonom, pod nazivom "SuperXero". Prije tog sastava, Brad i Bourdon su bili u grupi zajedno, nekih godinu dana, sastav se zvao "Relative Degree". Delson je također bio član grupe "The Pricks".
Tri člana grupe "SuperXero" svirali su starinske oblike njihove glazbe zajedno dok su bili na fakultetu. Delson je upisao "University of California", Los Angeles. Shinoda je išao u "Art Center College of Design" u Pasadeni, California. Dok je bio u UCLA, Delson je upoznao basista Dave Farrella. Delson i Farrell su bili cimeri i često su vježbali i svirali zajedno. Farrell je prije bio član sastava "Tasty Snax" s Markom Fioreom, kasnije su promijenili ime u "The Snax". Fiore je kasnije postao "Linkin Parkov" kinematograf. Dok je Mike bio u "Art Center College of Design", Shinoda je upoznao Joe Hahna. Farrell i Hahn kasnije su se priključili grupi "SuperXero" i ime sastava se promijenilo i postalo kraće "Xero". Njima petorici se kasnije pridružio Mark Wakefield (vokalist), i kasnije su snimili svoj prvi demo album nazvan po sastavu (tj. zvao se "Xero"). Poslali su je raznim izvođačima, ali nisu nikad potpisali. Nedugo nakon toga Mark Wakefield je napustio sastav.


Chester Bennington, "Smirnoff Music Centre" u Dallasu, "Projekt Revolution" svjetska turneja 2007.
Wakefield je otišao, Shinoda je tražio novog vokala, u isto vrijeme je Brad internirao Warner Bros. A&R predstvanika Jeff Blue kao dio njegovog komunikacijskog stupnja. Blue je okrenuo pozornost Brada i Mikea na Chestera Benningtona, mladog vokalista iz Phoenixa, Arizone koji je tražio mjesto u nekom sastavu, nakon što je bio vokalist u sastavu "Grey Daze" (Iako je bio poznat kao Sean Dowdell i His Friends) od 1993. do 1997.
Shinoda i Delson poslali su Benningtonu snimku koja je sadržavala samo instrumente u sebi i on je morao snimiti vokale za nju. Nakon toga je nazvao Shinodu i otpjevao je pjesmu preko telefona, Mike je bio impresioniran time što je čuo od Chestera i pozvao ga je da dođe na audiciju kod njih u Los Angeles. Na audiciji je bilo još nekoliko potencijalnih vokala, ali su otišli čim su čuli kako Chester pjeva. Nakon što se Bennington priključio grupi željeli su potpisati ugovor, ali nažalost ime je već bilo zauzeto grupom iz 70-ih, 80-ih iz Australije pa su onda morali promijeniti ime u Hybrid Theory. Farrell nije bio u mogućnosti snimiti njihov prvi po sebi nazvan EP. Umjesto njega su Brad i Kyle Christner svirali bas. Sredinom 1999. godine, samo su izdali tisuću kopija "Hybrid Theory EP"-a.

Nekoliko su kopija poslali velikim izdavačima, među kojima je bio i "Warner Brothers Records". Ostale kopije su bile podjeljenje članovima sastava "Street Teama". Farrell je bio privremeno zamijenjen Scottom Koziolom. Scott se pojavljuje u videu "One Step Closer2 iz album Hybrid Theory.
Sastav je 1999. godine potpisao s izdavačkom kućom Warner Broters zahvaljujući Blueu, no bili su prisiljeni promijeniti ime zbog autorskih prava Britanske "electronic" grupe "Hybrid". Bilo je nekoliko prijedloga za novo ime, uključujući Clear, Probing Lagers, Ten P.M. Stocker i Platinum Lotus Foundation. Dok je sastav stvarao Hybrid Theory, parkirali su svoje aute na parkiralište gdje je bilo vremenski ograničeno, kao što Bennington kaže:
„Mi smo vjerojatno potrošili više novaca na parkiralište nego što je Warner Brothers zaradio za cijelu godinu!“
({{{2}}})

Bennington je predložio ime "Lincoln Park" zato jer bi se on često vozio njime u Santa Monici, Kalifornija (sada poznata kao Christine Reed Park). Smatrao je da je to dobro ime jer "Lincoln Parkovi" nalaze se svuda po Sad-u i svugdje bi se smatrali "domaćima". Prihvatili su ime "Lincoln Park" na nekoliko mjeseci, ali kada su odlučili registrirati domenu, "lincolnpark.com" je već bio zauzet. Pošto si sastav nije mogao priuštiti da ju kupi, samo su promijenili izgovor "Lincoln" u "Linkin" i kupili su domenu "linkinpark.com".
Prodor u uspjeh
24. listopada 2000., Linkin Park je izdao svoj prvi album Hybrid Theory, u SAD-u. Nekoliko pjesama je bilo snimljeno kao demo snimke za Hybrid Theory, ali je nepoznato hoće li pjesme ikada biti izdane kao službeni B-side ili ne. Prvi single je bio "One Step Closer".
Sastav je izveo svoj prvi koncert 17. prosinca 2000. kao dio KROQ-ovog Radio Almost Acoustic Christmas koncerata. Shinoda je napisao novu pjesmu pod nazivom "My December" kao povod. Pjesma je bila izdana kao B-side na singlu "One Step Closer" i na nekoliko verzija "Hybrid Theory"-a koji su bili izdani internacionalno. Kasnije se ta pjesma našla na Božićnom albumu izdanom od KROQ DJ-eva Kevina i Beana.


Dave "Phoenix" Farrell, Linkin Park, "The Globe Arena" u Stockholm
Rano 2001. godine, Farrell se pridružio sastavu i izdaju drugi singl, pod nazivom "Crawling" i donio je grupi nagradu Grammy Awarda za najbolju hard rock izvedbu u 2002. godini. Sastav je krenuo na svoju prvu turneju ikada, to je bila Ozzfest, s drugim sastavima kao što su Black Sabbath, Marilyn Manson, Slipknot, i Zakk Wyldeov Black Label Society. Sredinom 2001. sastav je izdao svoj treći single "In The End" (Izdan je u dva dijela "In The End Pt.1" i "In The End Pt. 2", te je još izdan i DVD "In The End DVD"). Pjesma "In The End" se dokazala kao njihov najveći hit 2001. Direktori videa za pjesmu "In The End" su bili Nathan "Karma" Cox i Hahn, spot je izgledao tako da je sastav svirao po kiši na vrhu jednog velikog spomenika.

21. oktobra 2001. Linkin Park je izdao svoj prvi DVD humorističnog naziva Frat Party at the Pankake Festival. DVD sadrži sve njihove spotove iz albuma Hybrid Theory, dokumentarce o Hybrid Theory turneji, Chester-ove tetovaže, Mike-ove i Joe-ove crteže i slike, te skrivene sadržaje.
Istog mjeseca, prijateljica sastava, Jessica Bardas, sugerirala im je da formiraju fan club. Sastavu se svidjela zamisao, i tako je nastao Linkin Park Underground (LPU). Članovi svake godine dobivaju pakete prilikom učlanjenja u klub, u paketu je uključeno: majica kratkih rukava s natpisom Linkin Park Underground, trzalice, sličice, pismo od sastava, članska iskaznica, cd, posteri. Prvi cd je bio preinačen Hybrid Theory EP, s drugom slikom.
Početkom 2002. Linkin Park je započeo svoju samostalnu turneju nazvanu "Projekt Revolution". Tokom turneje Mike i Joe su zajedno s "The X-Ecutionersima" odsvirali pjesmu "It's Going Down". Nedugo nakon povratka s turneje sastav se vratio u studio prvi put od kako su izdali svoj prvi album Hybrid Theory. Nakon što su dobili nekoliko remikseva svojih pjesama, Mike je odlučio izdati remiks album. Mike je na početku htio napraviti samo nekoliko remixeva i izdati EP, no zahvaljujući podršci svojih članova grupe (osobito Brada i Joea), Mike je odlučio ići korak dalje. Projekt koji je nosio naziv Reanimation, sastojao se od po jednog remiksa pjesme s albuma Hybrid Theory, kao i remiksevi pjesama "My December" i "High Voltage". Svaka pjesma je bila remiksana drugim izvođaćem i bile su glasine da je Mike u projektu dobio čak 50 remixeva. Mike je poslušao sve remikseve pjesama i izabrao je baš one najbolje. Samo dvije pjesme nisu dospjele u album, a to su bile: "Pts.Of.Athrty" koju je remiksao The Crystal Method (ta pjesma je kasnije bila izdana na LPU-evom cd-u) i remix pjesme "By Myself" koju je remiksao Marilyn Manson. Remix pjesme "My December" koju je remiksao Team Sleep, isto je trebala biti izdana, no kasnije je povućena jer je bila premračna.
Izvođači koji su remiksali pjesme su: Chali 2Na iz Jurassica 5, Stephen Richards iz Taproota, Kelli Ali iz Sneaker Pimpsa, Aaron Lewis iz Stainda, The Humble Brothers, Jonathan Davis iz Ko/na, Aceyalone, Pharaohe Monch, The X-Ecutioners, Black Thought i Jay Gordon iz Orgya. Projekt je izdan 30. srpnja 2002., i njegov prvi i jedini single je bio "Pts.Of.Athrty" ("Points Of Authority").
U novembru, je započela druga godina LPU-a poznata kao "LP Underground 2.0". CD samo za članove kluba je sadržao remisk Crystala Methoda "Pts.Of.Athrty" i pjesmu "Dedicated", koja je prije bila dio Hybrid Theory EP-a. Također je CD sadržao pjesmu s instrumentima u trajanju od pedeset sekundi, pod nazivom "A.06". To je bio ustvari demo za njihov budući album, Meteora. Novi album nazvan je apokaliptičnim nazivom "Minutes to Midnight" i trebao bi se pojaviti u prodaji 15. svibnja.
Meteora, Live In Texas, Collision Course


Linkin Park, "Summer Sonic" 2006.
Sastav se vratio u studio sredinom 2002. godine da naprave nastavak na album "Hybrid Theory". Ime albuma je bila tajna sve do prosinca, kada je otkriveno da će zvati "Meteora", to su inače formacija velikih stijena u Grčkoj, ime za album im se svidjelo u jednom časopisu dok su bili na turneji. Prvi single iz albuma je bio Somewhere I Belong koji je bio izdan u velači 2003. godine.
25. ožujka 2003., "Meteora" je izdana i osvojila je prvo mjesto na Billboard-ovoj top ljestvici nakon prodanih 810 000 kopija u prvoj sedmici. Prodali su blizu 11 milijuna kopija u svijetu, više od pola su prodali u SAD-u.
Nakon što su izdali album, sastav je odlučio poći drugu "Projekt Revolution" turneju s Blindside-om, Mudvayne-om i Xzibit-om. "Faint" je bio izdan kao single pri kraju njihove turneje (Faint je izdan u dva djela Faint Pt.1 i Faint Pt.2). Nakon Projekt Revolution turneje, sastav se pridružio Metallici na njihovom Summer Sanitairum Touru 2003 zajedno s Limp Bizkit-om, Deftones-om i još jednom Mudvayne-om. Linkin Park je nakon toga također išao na Reading Festival u Ujedinjeno Kraljevstvo s Blinkom 182, odsvirali su energičan koncert s približno oko 65000 fanova.
Nedugo nakon što se bližio kraj Sanitarium turneje, sastav je izdao svoj novi single "Numb" (također je bio izdan u dva djela, baš kao i In The End i Faint, izdani su Numb Pt.1 i Numb Pt.2). Video za single su snimili u Pragu, u Republici Češkoj, dok su također snimali i video za pjesmu "From The Inside". Bennington se razbolio prije nego li su završili video za pjesmu "Numb", pa su ostali dio videa snimili u crkvi u Los Angelesu.
18. novembra 2003. Linkin Park je izdao CD/DVD set nazvan Live In Texas. Materijal su snimili dok su bili na Summer Sanitarium turneji u Dallasu i Houstonu, u Texasu. DVD ima u sebi iskombinirana dva uživo snimljena koncerta zajedno; video i audio snimke iz oba koncerta su obrađena zajedno. Zbog toga sastav je morao imati obučenu istu odjeću na oba koncerta. DVD uključuje 17 pjesama, dok CD uključuje 12 od njih 17.
U novembru je započela treća godina LPU-a. CD je se sastojao od pet pjesama koje su izvađene s Live In Texas DVD-a i koje nisu bile na CD-u. Nekima od članova se to baš i nije svidjelo jer su očekivali neke druge rijetke pjesme kao što je to bilo na CD-u u drugoj godini LPU-a.
Krajem 2003. godine, Linkin Park je izveo svoj treći KROQ almost Acoustic Christmas koncert. Održali su ga samo preko jedne noći i odpjevali 17 pjesama u setu. Svirali su pjesmu "One Step Closer" i pridružio im se frontman grupe P.O.D., Sonny Sandoval.
Početkom 2004. sastav je započeo svoju "Meteora World Tour" s P.O.D.-om, Hoobastank-om i Story Of The Year-om. Odlučili su da će im to biti posljednja stopa svjetske turneje na kojoj je sastav bio od kada je Meteora izdana.
Tokom turneje, njihov video za pjesmu "From The Inside" je bio internacionalno izdan. Nakon "Meteora World Tour", sastav je započeo raditi na njihovom najambicioznijem videu današnjice. Video koji je bio baziran na pjesmi "Breaking The Habit", je bio izrađen u istom studiu gdje su bile izrađene scene za Kill Bill, Production I.G., direktori su bili Kazuto Nakazawa i Joe Hahn. U videu se može vidjeti kako Chesterova duša putuje kroz staru stambenu zgradu posjećujući ljude s raznim navikama koje oni hoće prekinuti. Prioritet je bio izdati single Breaking The Habit, Lying From You je isto bio izdan kao "radio-only" single.
Linkin Park je krenuo u novu treću Projekt Revolution turneju. Imali su dvije pozornice koje su nazvali Revolution Village. Turneja je jako bila slična Ozzfest-u i Vans Warped Tour-u. Na glavnoj pozornici su bili Linkin Park, Korn, Snoop Dogg, The Used i Less Than Jake, dok su na drugoj pozornici nastupali Ghostface, Funeral For A Friend, M.O.P., Downset, No Warning, instruction i Autopilot Off. DJ Z-Trip je također išao na turneju i on je zabavljao publiku prilikom izmejene sastava na stageu. Tijekom hip-hop setova, Ivan the Urban Action Figure je plesao na pozornici. Revolution Village je također imalo mnogo zabave, kao što su pultovi s video igricama, mali skate parkovi, miks pozornice. Projekt Revolution 2004 je bio najprodavaniji koncert godine.
Krajem 2004. Linkin Park je najavio suradnju s Jay-Z-em na molbu MTV-a. EP Collision Course, je izdan 30. studenog 2004.g. Sadržao je sedam Linkin Park-ovih pjesama izmiješanih s šest Jay-Z-evih pjesama. EP-ov prvi single je Numb/Encore, bio je na dvadesetom mjestu Billboard ljestvice i tako je ostao punih šest mjeseci, i na kraju je sastav osvojio za njega Grammy. Album je bio zadržan an prvom mjestu na ljestvicama.
Chester Bennington je izjavio da će treći album kasniti zbog tajne radnje na remiks mash-up albumu s Eminemom bit će sličan Collision Course. Pola albuma će sadržati iskombinirane pjesme i druge nove pjesme i Eminema i Linkin Park-a i barem dvije pjesme bit će remiksane sa strane DJ-a Anz Boi-a. Jay-Z je pitao Eminema, bi li on htio napraviti album s Linkin Park-om. Obojica su se složili. Prvi single je bio One Step Closer/To Lose Yourself, kombinacija Eminem-ovog Lose Yourself i Linkin Park-ovog One Step Closer-a. Album se započeo raditi poslije Fort Minor-ovog The Rising Tied-a. Projekt je opet ušao u zakašnjenje zbog tragične smrti člana grupe D12 Proof-a. Zbog toga je Linkin Park htio da Eminem-ovo rapanje ne povrijedi nikoga. Projekt je stao zbog toga što je Eminem bio zauzet drugim projektima. Surađivao je u novom Akon-ovom albumu Konvicted i prestao je raditi na albumu The re-up. Eminem je reko da će nastaviti s mash-up-om. Eminem još nije odgovorio Linkin Park-u. Prestali su raditi na mash-up-u i stavili ga sa strane zbog toga što im Eminem još nije odgovorio i započeli su raditi na novom albumu čije se ime još ne zna.
Naslov mash-up albuma su namjeravali dati Linkin Park and Eminem's collision course, ali naslov nije još službeno odabran. Pet pjesama je snimljeno za album, a to su: One Step Closer/To Lose Yourself, Papercut/Real Slim Shady, Ass Like That/Numb, When I'm Gone/Crawling (Chester je rekao da mix između When I'm Gone i Crawlinga je odličan kao što je i Eminem rekao da je Crawling usavršio njegovu pjesmu) i One Step Closer/To Lose Yourself DJ Anz Boi Remix. DJ Anz Boi je postavio dvije pjesme za mash-up album na svoj myspace.
U novembru je počela četvrta godina LPU-a. CD sadrži dvije nove pjesme jedna je samo s instrumentima I traje oko dvije minute zove se “Sold My Soul To Yo Mama” napravio ju je Mr.Hahn I druga se zove “Standing In The Middle”, suradnja s Motion Man-om. “Standing In The Middle” je originalno snimljena 2001. kao “probna” pjesma za Reanimation. Motion Man je zajedno s Kutamsta Kurt-om u reinterpretiranoj pjesmi “In The End”, nazvanoj “Enth E Nd”.
Music For Relief, Fort Minor
Godina 2005. je bila dosta tiha godina za Linkin Park. Sastav je organizirao Music For Relief, organizaciju za pomoč ljudima stradalima u Tsunamiju 2004. Napravili su dva show-a 2005. godine, jedan u Californiji za Music For Relief, I jedan tijekom Live 8 serija koncerata u Philadelphii, PA venue.
U srpnju iste godine, Shinoda je najavio hip-hop projekt, Fort Minor. Shinoda je to objasnio kao put povratka u njegove hip-hop “vode”. Nedugo nakon što je Shinoda najavio svoj projekt, Chester je također otkrio da on radi na svom solo projektu. Projekt uključuje Amir Derakh-a i Ryan Shuck-a iz Orgy-a, obojica sviraju gitaru i produciraju. Malo se toga zna o Chester-ovom projektu čije je ime Snow White Tan.
Linkin Park započinje petu godinu LPU-a koja je počela 21. studenog 2005. CD sadrži pjesme otpjevane na Live 8.
Novi događaji


Linkin Park, svjetska turneja iz 2007.

U prosincu 2005., Mike Shinoda (koji je produciro Hybrid Theory EP, Reanimation i Collision Course) je potvrdio da je co-producent trećeg Linkin Park-ovog albuma. 8 veljače 2006. Linkin Park je najavio producenta za njihov treći album, Rick-a Rubin-a koji je također radio s raznim grupama, kao što su to The Beastie Boys, Red Hot Chili Peppers, System Of A Down i mnogi drugi.
Tokom Grammy Award Ceremonije 2006. Linkin Park se udružio s Jay-Z-em i Paulom McCartney-em, i otpjevali su pjesmu “Numb/Encore/Yesterday”. Linkin Park je tada osvojio nagradu za najbolju Rap/Sung izvedbu.
Službena web stranica je zasada zatvorena zbog preuređenja, no fanovi mogu na njoj gledati Linkin Park-ove "Making Of…", video spotove, gotovo cijeli "Live In Texas" koncert, te također mogu pregledavati forum i čitati novosti koje se događaju u krugu sastava.
Linkin Park je održao u augustu 2006. Summer Sonic, koju je organizirala Metallica u Japanu. Nova pjesma, trenutno nazvana QWERTY, kao što je na nekim stranicama nazvana “Behind You Lies”, preplavila je web stranice nakon što je otpjevana na koncertu. Također su otpjevali pjesmu “Reading My Eyes”, pjesmu koju su napisali I odsvirali dok se još sastav zvao Xero. Qwerty (live i studio verzija), te Reading My Eyes (live verzija) i ostale live I studio pjesme se nalaze na Linkin Park Underground V6.0 Limited Edition fan club CD-u.
29. augusta 2006. cijeli katalog uključujući njihove knjižice su dodane u iTunes Music Store. Linkin Park je bio jedan od najpoznatijih sastava koji nisu prodavali digitalne verije svoje muzike putem interneta.
Mike Shinoda je izjavio na interviewu s KROQ-om da će vjerojatno njihov album biti izdan 2007. godine. Ta informacija je također bila potvrđena na interviewu s MTV.com. Za više informacija pogledaj Linkin Park’s Third Studio Album.
Linkin Park se pojavio na MTV-evom Total Request Live-u (TRL-u) u srijedu, 27. septembra 2006., MTV je interview-irao Chestera. Izjavljeno je to da Linkin Park-ov novi album neće više biti isti Nu-Metal, kojeg su radili u prošlosti, već će novi album biti mješavina punka, klasičnog rocka i hip-hop-a.
U oktobru sastav je imao interview s Rolling Stone magazine, i sastav je izjavio da su od 120 pjesama izabrali 17 najboljih. Mike je još opisao jednu od pjesama na kojoj rade, pjesam nazvana “Accident”, i izjavio je kako ona zvući drugačije od ostalih pjesama koje su izdali.
Na Linkin Park-ovoj web stranici je potvrđeno da će zajedno s My Chemical Romance ići na Bamboozle Festival, dana 5. i 6. maja 2007. godine u New Jersey. Koncert će biti u Istočnom Rutherfordu, kod Giants Stadium parkirališta. Mike je rekao da možemo očekivati mnogo novih pjesama na koncertu za njihov dolazeći album.
Na interview-u s Blender magazine-om, u izdanju za mjesec prosinac godine 2006. sastav je skoro otkrio ime za njihov novi album. Chester je rekao da će biti T… and T…. Novinar je pogađao da može biti "Trials and Tribulations". Phoenix je na drugom interview-u izjavio da se ime albuma još uvijek ne zna.
Sastav je također izjavio, da studio u kojem snimaju novi album je dom poznatog starog gangstera Benjamin Bugsy Siegel-a, te također dom Harry-a Houdini-a. Po Blenderu album bi trebao biti izdan u februaru 2007. godine.
12. decembra Phoenix je bio interview-iran od strane Linkin Park Association-a gdje je razjasnio neke stvari o novom albumu.
Orijentirajući se prema Linkin Park Association-u, novo izdanje Blenderovog časopisa izjavljuje kako će novi Linkin Park-ov album izaći u martu 2007. godine. Drugi izvori izjavljuju kako bi album trebao izaći 20. februara 2007. godine. To je izazvalo debate i fustracije većini fanova na Linkin Park-ovom forumu.
Službeno je potvrđeno da novi Linkin Parkov album izlazi 15.05.2007. godine. Album ce se zvati Minutes to Midnight, a prvi singl s tog albuma ce se zvati What I've Done i bit ce premierno prikazan 02.04.2007. godine. 08.12. 2007. Na showu KroQ Almost Acoustic Christmas premijerno izvedena pjesma "My December" (piano verzija).
Članovi sastava
Trenutni
• Chester Bennington - Prvi vokal
• Mike Shinoda - Vokal, MC, Gitara, Klavijature
• Brad Delson - Gitara
• Dave "Phoenix" Farrell - Bas gitara
• Rob Bourdon - Bubnjevi
• Joe Hahn - DJ
Osnivač sastava
• Mark Wakefield – Vokal (1996.–1998., kada je sastav nosio ime "Xero")
Prijašnji članovi
• Scott Koziol — Basist, snimio je s Linkin Park-om album Hybrid Theory, Singl One Step Closer, te se također pojavljuje u videu One Step Closer.
• Kyle Christener — Basist koji je zamijenio Phoenix-a u vrijeme kada se sastav zvao Hybrid Theory.
Linkin Park diskografija
Detaljniji članak o ovoj temi: Diskografija Linkin Parka
Demo snimke i EP izdanja
• Xero demo snimak (1997.)
• Hybrid Theory EP (1999.)
Albumi
• Hybrid Theory (2000.)
• Reanimation (2002.)
• Meteora (2003.)
• Live in Texas (2003.)
• Collision Course (zajedno sa Jay-Z) (2004.)
• Minutes to Midnight (2007.)
Videografija
DVD/VHS
• Frat Party at the Pankake Festival (2001.)
• Reanimation (DVD-Audio) (2002.)
• Live in Texas (2003.)
• Collision Course (2004.)
• Minutes to Midnight (Limitirano izdanje) (2007.)
Pjesme u filmovima
• "Session" se može čuti na Title Credits-ima na kraju filma The Matrix Reloaded
• Dio pjesme "Points Of Authority" se nalazi u filmu S.W.A.T.
• "Figure.09" je u filmu S.W.A.T.
• "Numb/Encore" je u reklami na početku filma Miami Vice
• "One Step Closer" je u filmu Dracula 2000
• "One Step Closer" je također u Njemačkom filmu Das Experiment
• "Pushing Me Away" je u filmu Valentine
• "Somewhere I Belong" je bila snimljena u National Geographic "Cats Of Prey" programu
• "Opening" je bio snimljen u CNN-ovoj emisiji o Iraqu
• "A Place For My Head" je bila stavljena u igru za Playstation 2 ESPN X Games Skateboarding.
• "What I've done" se može čuti na kraju filma Transformers




| Komentari (8) | Printaj | ### |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.